avengeourheroes Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Posługując się tym tematem: http://forum.wmasg.p...to#entry1790171 chciałem poradzić sobie z problemem full auto u siebie. Niestety po rozłożeniu pistoletu wyjąłem blaszkę z tymi trzema elementami i nie wiem jak ją z powrotem włożyć, żeby wszystko działało. Macie może do tego jakieś schematy? Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 1911 Army, w SG myślę powinno być podobnie. Quote Link to post Share on other sites
avengeourheroes Posted April 4, 2014 Author Report Share Posted April 4, 2014 Dzięki wielkie :) Złożyłem. Pozostaje tylko ciągle problem full auto bez naciskania spustu po przeładowaniu. Macie pomysły co się mogło stać? Quote Link to post Share on other sites
DamiŁ Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 (edited) Ta blaszka jest identyczna jak w ostrej wersji 45-tki bo kurek działa w replice na identycznej zasadzie, poszukaj filmików jak złożyć colta 1911 i tam bedzie widac jak zamontowac jesli masz problemy. :icon_smile: Fotka powyżej jest prawidłowa dla twojego modelu repliki. Edited April 4, 2014 by DamiŁ Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Jeżeli w WE jest tak samo jak w Army, to NIE jest tak samo jak w ostrej 1911. W replice lewa część blaszki odpycha bezpiecznik chwytowy, środkowa opiera się na zaczepie kurka (sear), a prawa na przerywaczu. W ostrej 1911 lewa część opiera się na zaczepie, środkowa na przerywaczu, a prawa odpycha bezpiecznik chwytowy. Ostra: Co do full auto. Rozumiem, że było ono zanim rozebrałeś pistolet? I kurek spada od razu po przeładowaniu, tzn klamka nie przechodzi function check (0:45-0:55): Quote Link to post Share on other sites
avengeourheroes Posted April 4, 2014 Author Report Share Posted April 4, 2014 Tak, bez magazynka po przeładowaniu kurek nie jest naciągnięty. Było tak przed rozebraniem pistoletu. Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Może być wiele czynników. Uszkodzony sear, uszkodzony kurek, złe złożenie, w temacie pisali że sprężyna trójpalczasta może być winna, co więcej, miałem raz do czynienia z Bellem, gdzie full auto było powodowane zbyt mocnym cofnięciem się spustu. Po zredukowaniu overtravel ( ) pistolet działał idealnie. Quote Link to post Share on other sites
avengeourheroes Posted April 4, 2014 Author Report Share Posted April 4, 2014 Czyli oddawać do serwisu? Mógłbym sprawdzić wszystko po kolei ale nie do końca wiem jak to powinno wyglądać. Chyba że poprowadzisz mnie krok po kroku :) Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 Przez sieć Cię nie poprowadzę. Albo sam to ogarniesz i przy okazji się nauczysz serwisować klamki, albo musisz to komuś zlecić. Quote Link to post Share on other sites
avengeourheroes Posted April 5, 2014 Author Report Share Posted April 5, 2014 (edited) Zacznę od początku. Wcześniej był problem z tym, że zamek zatrzymywał się na kurku co drugi strzał i zawór zostawał otwarty wypuszczając gaz, więc część zamka i kurek są spiłowane. Kiedy pistolet wrócił od kumpla który to robił zaczął dziać problem z full auto. Przy okazji powiedział, że ten problem moze być związany z cylindrem, który przez taką ilość syfonów się zamroził i coś się z nim stało. Pistolet strzela, ale po zwolnieniu magazynka bez naciśnięcia spustu wywala wszystkie kulki na raz. Mam nadzieję, że ten opis pomoże, chciałbym spróbować zrobić to sam. EDIT: To wina napinania kurka, jest za bardzo zeszlifowany... po naciągnięciu kurka ręcznie i przeładowaniu oddaje jeden strzał. Wiecie może, gdzie można taki kupić? Edited April 5, 2014 by avengeourheroes Quote Link to post Share on other sites
DamiŁ Posted April 5, 2014 Report Share Posted April 5, 2014 (edited) Dzięki Otto za wyprowadzenie z błedu, faktycznie jest inaczej ta blaszka ułożona w replice i ostrej. :icon_smile: Byłem przekonany ze kurek działa na tej samej zasadzie. avengerourheroes pokaż o którą dokładnie część chodzi, moze mam na stanie po starej klamce -> ... :icon_smile: BTW: moża gdzieś kupic kurek do 1911 ? Edited April 5, 2014 by DamiŁ Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted April 5, 2014 Report Share Posted April 5, 2014 Masz na myśli BBU? Czyli obudowa cylindra? Jeśli tak... to do Marui byś kupił, to WE nie wiem. Kurek do WE... też nie wiem, do Marui są. Czy są wymienne - nie wiem. Zachciało się wam niestandardowego szajsu, to teraz szukajcie :P Quote Link to post Share on other sites
avengeourheroes Posted April 5, 2014 Author Report Share Posted April 5, 2014 Ehh, kolejny problem. Kiedy sprawdzałem oddanie pojedynczego strzału z napięciem kurka oddzielnie przestał się cofać cylinder -.-. Też do wymiany? DaniŁ: patrząc tu: https://www.evike.com/images/manuals/manual_wemeu.jpg To jest część 41, ta spiłowana, tego potrzebuję. Quote Link to post Share on other sites
DamiŁ Posted April 5, 2014 Report Share Posted April 5, 2014 Kurek.. tego własnie też nestety szukam.. :( Quote Link to post Share on other sites
avengeourheroes Posted April 6, 2014 Author Report Share Posted April 6, 2014 Wie ktoś może czy kurki od TM 1911 będą pasować? Chodzi mi o coś takiego: http://www.eliteshootingcentre.co.uk/gas%20guns/Gas%20Pistol%20Parts/Items/Sale.htm Dobrałem się do samego kurka i ta dolna część chyba wygląda podobnie, ale chcę mieć pewność, żeby nie wywalić 80 dych w błoto. Quote Link to post Share on other sites
avengeourheroes Posted April 10, 2014 Author Report Share Posted April 10, 2014 @Damił - znalazłem kurek :) ASGRevoution robi zamówienia na rzadkie części, można się do nich zgłosić i za 80-90 zł znaleźć stalowy kurek od Guardera. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.