Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Systema PTW FCC-problem.


Recommended Posts

Witam, od pewnego czasu zmagam się z problemem dotyczącym mojego PTW w wersji MAX z 2008 z wymienionym silnikiem na FCC 3.0.Mianowicie silnik się diabelnie grzeje podczas strzelania zarówno na semi jak i na auto,spod stopki leci dym oraz czarny osad.Chwyt wymieniłem na MOE FCC ponieważ silniki FCC są minimalnie szersze od systemowskich.Co może być przyczyną?

Link to post
Share on other sites

Może być parę powodów a dokładniej :

-Na miejscach konektora silnika przypaliły się te końcówki ( nie pamiętam nazwy ).

-Kable mogą mieć zbyt małą średnice przy zbyt dużym prądzie idącym do silnika .

Lub inne powody, podałem ci te które ja twierdze że są trafne .

Link to post
Share on other sites

Używam 11.1 ale problem już został rozwiązany - trafiłem na wujowe szczotki FCC które klinowały mi się podczas strzelania co powodowało opór i grzanie się silnika, wymieniłem na systemowskie i wszystko bangla tak jak powinno.

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...