Raselix Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 Witam, od pewnego czasu zmagam się z problemem dotyczącym mojego PTW w wersji MAX z 2008 z wymienionym silnikiem na FCC 3.0.Mianowicie silnik się diabelnie grzeje podczas strzelania zarówno na semi jak i na auto,spod stopki leci dym oraz czarny osad.Chwyt wymieniłem na MOE FCC ponieważ silniki FCC są minimalnie szersze od systemowskich.Co może być przyczyną? Quote Link to post Share on other sites
jamato20 Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 Może być parę powodów a dokładniej : -Na miejscach konektora silnika przypaliły się te końcówki ( nie pamiętam nazwy ). -Kable mogą mieć zbyt małą średnice przy zbyt dużym prądzie idącym do silnika . Lub inne powody, podałem ci te które ja twierdze że są trafne . Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 Sprawdź czy nie masz wyrobionego komuntatora bądź czy szczotki nie są zużyte Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 7, 2014 Report Share Posted June 7, 2014 Jakiej baterii używasz do zasilania PTW ? Quote Link to post Share on other sites
Raselix Posted June 8, 2014 Author Report Share Posted June 8, 2014 Używam 11.1 ale problem już został rozwiązany - trafiłem na wujowe szczotki FCC które klinowały mi się podczas strzelania co powodowało opór i grzanie się silnika, wymieniłem na systemowskie i wszystko bangla tak jak powinno. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.