Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

KWA KM16BR - problem

Recommended Posts

Witam serdecznie,

Kilka dni temu zakupiłem wyżej wymienioną replikę w sklepie taktyczny.com w Krakowie.

Niestety ze względu na ogólne braki magazynowe był to model prezentacyjny, wyjęty z pudełka wiszący na ścianie.

Sprzedawca zapewnił, że wszystko z nim ok, przestrzelany sprawdzony.

Jako, że jestem zielony w temacie. Na pierwszy rzut oka wydawało się wszystko OK.

Jednakże po zamontowaniu kolimatora 552 firmy ASG, musiałem go przestawić maksymalnie w prawo, żeby uzyskać "optymalną" celność.

Później dokupiłem lunetę i specjalny uchwyt luneta+kolimator. Jak się okazuje. Celując z lunety na dystans 10-15 m, celując w środek tarczy, kulki lecą dużo w lewą dolną stronę, praktycznie trzeba celować od drugie tyle powyżej i w prawo ażeby trafić w środek.(Lunetę ustawiałem po kilka razy, nie ma szans, żeby aż taką poprawkę ustawić.) Kulki zamiast wylatywać prosto względem całej repki, wylatują w lewo. Nie znam się na tym ale wygląda to tak jakby cała lufa była przekrzywiona w lewą stronę.

Dlatego zwracam się do was o radę. Gdy już pojadę do sklepu/serwisu. Na co zwrócić uwagę przy rozkręcaniu repliki przez serwisanta. Chciałbym się upewnić czy nie sprzedali mi wadliwego sprzętu, którego będą chcieli na "siłę" naprawić.

Z góry dzięki, pozdrawiam.

źle założona gumka hop-up, może przekrecona lufa. Wygląda na banał do naprawy, w sumie mozesz zrobic to sam. Nic nic wielkiego, wystarczy wyjąć lufe z komora i przekrecic gumke (a wlasciwie to dystanser) tak, zeby byl pionowo

Edited by Erkiii