dawcioo666 Posted June 11, 2014 Report Share Posted June 11, 2014 Witam, Mam pewien problem z repliką M4 od Socom Gear. Przez dwa lata działała jak najbardziej prawidłowo na akumulatorach 8,4 V, potem przestałem się bawić w ASG i ją odstawiłem na rok. Teraz kiedy chcę go sprzedać okazuje się, że nie strzela. Jeden z Panów zajmujących się naprawami replik powiedział, że to na pewno problem z silnikiem i napięciem, jego zdaniem trzeba zdecydowanie zamontować mocniejszy akumulator. Zakupiłem nowy akumulator 8,4 V od ASGDK i dalej nic. Zamontowałem nowy silnik od G&P M120 High Speed i dalej nic, z tym że teraz po naciśnięciu spustu widać, że tłok odrobinę się przesuwa, jakby skokowo. Słychać charakterystyczne klikanie. Wcześniej otwierałem dwa razy Gearbox, nie po raz pierwszy, i nie zauważyłem nic dziwnego, replika była po serwisie w asgshop i od tego czasu nie ruszana w środku. Pomożecie ? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 11, 2014 Report Share Posted June 11, 2014 http://forum.wmasg.pl/topic/143155-faq-problem-nowego-ze-strzelaniem-z-repliki/ Quote Link to post Share on other sites
dawcioo666 Posted June 11, 2014 Author Report Share Posted June 11, 2014 Dzięki za link, ale to żadna pomoc czy odpowiedź. Zwolniłem zapadkę przeciwpowrotną i po wciśnięciu spustu problem wrócił. Dlaczego po 2 latach replika zmienia zdanie i już nie działa na 8,4 V ? Na 9,6 V powinna już chodzić prawidłowo ? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 11, 2014 Report Share Posted June 11, 2014 Żadna pomoc i odpowiedź ??!! Raczysz sobie teraz żartować. Wszystkie objawy występujące u Ciebie są opisane w moim poradniku jak i rozwiązanie dla nich. A wpadłeś może na to, że po 2 latach zmiany chemiczne jakie powstały w Twoim akumulatorze 8,4V nie pozwalają na prawidłowe zasilenie tej repliki ? Czy naprawdę jest aż tak ciężko wyciągnąć wnioski z poradnika który napisałem i uświadomić sobie że czas najwyższy na zmianę zasilania ? Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted June 11, 2014 Report Share Posted June 11, 2014 Verb, on kupił nowy akumulator i nowy silnik. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 11, 2014 Report Share Posted June 11, 2014 Co nie znaczy że nowy akumulator został poprawnie naładowany (o ile w ogóle został naładowany) bo oczywiście zero wzmianki na ten temat. Określanie i lokalizacja problemu również jest bardzo ważna jeśli mamy pomagać. Quote Link to post Share on other sites
Mordecai Posted June 11, 2014 Report Share Posted June 11, 2014 Na jakies 80% poszło Ci okablowanie. Quote Link to post Share on other sites
dawcioo666 Posted June 11, 2014 Author Report Share Posted June 11, 2014 Panie Moderatorze proszę się nie unosić i dokładniej czytać, ja poradnik dwa razy przewertowałem zanim odpisałem. Akumulator ładowany na mikroprocesorowej, po zakupie go oczywiście sformatowałem. Może zawczasu odpowiem, tak silnik prawidłowo podłączony biegunami. Jeśli nie okablowanie to coś innego może być przyczyną ? Facet, który ją sprawdzał twierdzi, że strzelała normalnie na innym silniku i akumulatorze, ale sam nie wiem czy faktycznie tak było. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 12, 2014 Report Share Posted June 12, 2014 Ja się nie unoszę, podobnych tematów powstaje pierdyliard i w 95% przypadków wina leży po stronie akumulatora. Pożycz od kogoś akumulator LiPo (jeśli masz taką możliwość) i sprawdź czy na nim replika ożyje. Quote Link to post Share on other sites
dawcioo666 Posted July 12, 2014 Author Report Share Posted July 12, 2014 Temat można zamknąć, okazało się, że nowa bateria od ASGDK 1400mAh 8,4 V nie działała prawidłowo, teraz na nowej 9,6 V działa ok. Poza tym był problem z anti-reversalem, naprawili w asgshop. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.