Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Kable do Alpha Redox v2


Recommended Posts

Witam serdecznie.

 

Po lekturze forum kupiłem ładowarkę Redox Alpha v2, wraz ze standardową paczką kabli:

1 x Adapter Gold 4 mm - Wtyk DEAN

1 x Adapter Gniazdo DEAN - Krokodylki

1 x Adapter Gniazdo DEAN - Gniazdo serwa (typu futaba)

1 x Adapter Gniazdo DEAN - Atrapa świecy (do ładowania klipsów 1,5V)

1 x Adapter Gniazdo DEAN - Gniazdo BEC

 

Do zestawu dokupiłem koszyczek na baterie, taki podstawowy:

5e135542cf1ecc640fd353c60d5225f0.jpg

 

I teraz mam pytania, ponieważ jestem elektronicznym laikiem.

 

1.Jakie kable najlepiej kupić, ewentualnie przejściówki, aby ładowarka ładowała mi baterie z wtykiem Tamyia Mini. Wystarczy przejściówka DEAN/Tamyia Mini?

 

2. Czy jeżeli dolutuję końcówkę np. DEAN do koszyczka na baterię, to ładowarka będzie mi ładować akumulatorki enelop AA? Wtedy jeden akumulator jest wykrywany jako 1 cela, czy jak to będzie działać? Po podłączeniu 4 akumulatorków z różnym poziomem rozładowania, Alpha z automatu wykryje ogniwa i nie przeładuje mi tych najbardziej naładowanych?

 

3. Co muszę dokupić/jak zrobić abym za pomocą tego REDOX'a mógł ładować baterię stockową do CM121? Tam jest akumulator z takim wejściem: http://gunfire.pl/product-pol-1152196123-Akumulator-do-CM030-7-2V-500mAh.html

Link to post
Share on other sites

1. wystarczy przejściówka lub kabel gold 4mm męski i na drugim końcu konektor mała tamiya.

 

2. Jak dolutujesz to będzie ładować. Warunkiem zamknięcia obwodu w takim koszyku jest zastosowanie 4 ogniw. Po polsku: musisz włożyć 4 baterie - inaczej nie da sie naładować, będzie krzyczeć błąd na ekranie ładowarki.

 

3. mocno niestandardowe złącze - najłatwiej - do krokodylków użyj taśmy miedzianej (taka jak do odsysania cyny przy rozlutowaniu) i przyklejaj je taśma do biegunów baterii.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...