Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Selektor ognia CM.048m


Recommended Posts

Witam.

Mam problem z selektorem ognia w cm.048m.

Mianowicie gdy ustawię selektor na zablokowanym (off) po kilku naciśnięciah spustu zaczyna strzelać (auto). następne kilka naciśnięć i zmnienia tryb na pojedyńczy (semi). Gdybym chciał z pojedyńczego włączyć auto muszę najpierw zablokować a następnie na auto.

Dodatkowo zaznaczę selektor jest dokręcony i nie jest luźny.

Co może powodować ten problem?

 

 

Nie wiem czy napisałem to w miarę zrozumiale icon_wink.gif

 

 

#1 edit:

.

Edited by archie188
Link to post
Share on other sites

nowa lecz trochę używana, już trochę ją mam. Problem wystąpił niedawno gdy selektor się odkręcił, najpierw działało ( po ponownym dokręceniu) a potem zaczęło się jeb**. Może być to wina nie oryginalnej śrubki ? Musiałem wymienić tą starą bo gwint nie trzymał.

Link to post
Share on other sites

Więc tak rozebrałem go. Złożyłem tak jak powinno być i zobaczę jak będzie działał ( nie mam jak bo bateria się ładuję ).

 

Jeszcze jedno, mam problem ze spustem ( może gdzieś tu jest problem ) mianowicie niekiedy działa na dwa razy ( tak jakby przeskakiwał). Nie wiem jak dokładnie działa bo nie sprawdziłem dokładnie.

 

Bateria się naładuje to dam znać.

 

verb jesteś z sosnowca, może masz jakiegoś swojego dobrego serwisanta który jest tani i jest ze śląska?

Edited by archie188
Link to post
Share on other sites

Właśnie sprawdzałem jak działa po ponownym złożeniu, teraz działa jak powinno, najprawdopodobniej w serwisie źle mi go złożyli, natomiast jest problem gdy z auto przeskakuje na semi, mianowicie strzela dopiero za 3 strzałem, podobnie w drugą stronę. Obawiam się że pewnie jest coś nie tak z zębatkami, zapewne serwis się pod***** i tyle. Dlatego zapytam znacie może kogoś z okolic Będzina, kogoś kto się zna na rzeczy?

 

Dodatkowo mam częściowo przekręcony gwint na mocowaniu selektora, zapytam na przyszłość co zrobić w wypadku całkowitego zerwania gwintu? Czytałem że niektórzy ratują się poksyliną itd, czy to daje jakieś (pozytywne) rezultaty?

Link to post
Share on other sites

Możliwe że masz wyrobiona ubita sprężynkę przerywacza, bądź sam przerywacz, płytke selektora. Przekręcony gwint hm... :) osadzić na stałe... odpada. Polecam użyć zrywanego kleju do śrub.

 

Tak btw Verb to serwisant i Sam jest panem swojego zamku :D Masz do niego parę Km co prawda musisz mieć paszport ale jakoś przejedziesz :P

Link to post
Share on other sites

black, to nie płytka selektora ani sprężynka, on ma po prostu luzy na tulejce pod selektora powodujące jałowe ruchy dźwigni selektora, aby wskoczyło np semi trzeba dać całkiem w dół i wrócić, żeby po semi było auto trzeba dać ca safe i wrócić na auto.

Link to post
Share on other sites

Dokładnie o tej części mowa. Problemy z nastawami są też przez luzy na krzywkach od dźwigni selektora. Krzywki to te elementy z ząbkami na szkielecie gearboxa.

 

miałeś rację ;) lekka modyfikacja kartką papieru i wszystko działa jak należy ;d

Co polecasz zrobić aby na stałe usunąć ten problem?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

W mojej 0.48A jak przełączę na auto i zaczynam strzelać to selektor opada na pojedynczy. Replika właściwie nowa, wystrzelała z 2k kulek. nie rozbierana. Dokręcanie śrubki nic nie daje ani dodawanie podkładek sprężynowych. Macie jakieś pomysły co jeszcze można zrobić?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...