Envil Posted June 29, 2014 Report Share Posted June 29, 2014 Witajcie! Od pewnego czasu miałem podejrzane problemy z CM031. Otóż replika coraz częściej szwankowała na trybie semi - po przełączeniu na auto, strzeleniu serii i powrocie na semi, wszystko wracało do normy. Nie przejmowałem się tym aż do czasu, gdy usłyszałem charakterystyczny dźwięk wiertarki. Najpierw przy ogniu pojedynczym, a od bodajże wczoraj przy ogniu ciągłym. Jednak replika strzelała, co parę chwil były problemy, ale strzelała. Aż do dzisiaj - wiertarka załącza na obydwu trybach, nic nie pomaga. Rozebrałem więc całość, dobrałem się do GB (ale za cholerę nie mogę otworzyć GB) i ewidentnie widzę, że przy naciśnięciu spustu jedna z części (wnętrze spustu) ewidentnie zacina się w swojej pozycji i blokuje cały mechanizm. Potrzebuję więc pomocy - albo jak rozebrać tego gearboxa (jest tutaj masa części "spajających"), albo jak zaradzić temu problemowi. Z góry bardzo dziękuję za pomoc! ps. Tak, sprawdzałem na w pełni naładowanej baterii, dmuchałem, medytowałem :D Quote Link to post Share on other sites
Envil Posted June 29, 2014 Author Report Share Posted June 29, 2014 Hmm... Zmuszony jestem odpowiedzieć samemu sobie. Otóż wcześniej, mimo dokręcenia silnika (pod uchwytem) nie było poprawy. Teraz, bo mocniejszym dokręceniu - poprawa jest. Replika strzela, choć zdarzają jej się serie wspomnianych zacięć, raz na kilka strzałów (SEMI). Quote Link to post Share on other sites
Rikardo015 Posted June 29, 2014 Report Share Posted June 29, 2014 (edited) Dokręć silnik. :icon_smile: Edit.Tak widzisz rozwiązał bym twój problem ale doszłeś do tego 1 ;) Edited June 29, 2014 by Rikardo015 Quote Link to post Share on other sites
Envil Posted June 29, 2014 Author Report Share Posted June 29, 2014 No niestety problem nie jest do końca rozwiązany - replika nadal chrobocze, działa, ale nadal chrobocze, raz na jakiś czas :/ Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 30, 2014 Report Share Posted June 30, 2014 Pewnie umiera Ci tłok. Quote Link to post Share on other sites
Envil Posted June 30, 2014 Author Report Share Posted June 30, 2014 Pewnie umiera Ci tłok. Mógłbyś nieco rozjaśnić sytuację i coś doradzić? Z góry dzięki! Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted June 30, 2014 Report Share Posted June 30, 2014 gdyby tłok to by cały czas chrobotało złe spodkładkowanie zębatki silnikowej. zbyt nisko przez co chrobocze bo w jednym miejscu jest bardziej wyrobiona. Quote Link to post Share on other sites
Envil Posted June 30, 2014 Author Report Share Posted June 30, 2014 Teraz sytuacja wygląda tak - dokręcę, postrzelam parę chwil i sru - wiertarka. Potem rozluźniam i znów dokręcam, działa przez chwilę i sru - znów wiertarka... Straszne to jest :D Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted June 30, 2014 Report Share Posted June 30, 2014 rób tak dalej a zepsujesz całkowicie. Powiedziałem co jest, i trzeba to poprawić daj to komuś zanim się wszystko zepsuje Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.