SuBorys Posted August 10, 2014 Report Share Posted August 10, 2014 Witam! Ostatnio w swojej cymie wymieniłem kable na niskooporowe wraz z stykami ( Elementa ) , ponieważ stare styki już zdechły. Mój problem polega na tym , że po złożeniu gearboxa z nowymi stykami i kablami , przesmarowaniu wszystkiego na nowo. Podczas strzału tłok zostaje w tylnej pozycji a silnik wraz z baterią robią się mega gorące (Silnik stock , bateria 8.4v ) Po naciskaniu spustu słychać jak silnik próbuje ruszyć ale nie chce strzelić. Zmieniłem pozycje silnika replika oddała trzy strzały i na czwartym tłok znów utknął z tyłu a bateria z silnikiem się zagotowały. Czego to może być to wina? Mogę dorzucić zdjęcia gearbox'a jeśli była by taka potrzeba. Byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki :) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 10, 2014 Report Share Posted August 10, 2014 http://forum.wmasg.pl/topic/143155-faq-problem-nowego-ze-strzelaniem-z-repliki/ Przeczytaj ze zrozumieniem i wyciągnij wnioski... Quote Link to post Share on other sites
SuBorys Posted August 10, 2014 Author Report Share Posted August 10, 2014 Zmiana baterii na LiPo 11.1V nic nie dało. Tłok po zluzowaniu i kolejnej próbie strzału zatrzymał się na tylnej pozycji. Silnik coś próbuje ruszyć ( Czuć w rączce ) ale bez skutku , regulacja nie pomaga. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.