Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Zacinająca się CM 028


Recommended Posts

Jakiś rok temu zakupiłem nową CM028. Od początku miała tendencje do blokowania się. Po naciśnięciu spustu słychać jak coś stuka w silniku. Sprawia to wrażenie jakby coś niepozwalało silnikowi zapracować. Po zadzwonieniu do serwisu dostałem poradę, aby wyjąć i włożyć silnik. Rzeczywiście pomogło to ale na niedługo. Efekt jest taki, że replika ciągle się zacina. Czasem pomoże nią wstrząsnąć, czasem pomaga lekkie uderzenie a czasem trzeba wyjąć i włożyć silnik. Na pewno nie jest to wadą baterii, bo próbowałem na 2 bateriach. Czy byłby ktoś w stanie mi powiedzieć co muszę zrobić, aby ten problem zniknął?

P.S Kiedyś jakiś znajomy powiedział mi coś w stylu " Eee to musisz tutaj spodkładkować gearboxa i bedzie okey". Niestety kontakt z nim mi się urwał i nawet nie wiem o co mu chodziło.

Link to post
Share on other sites

Jakiś rok temu zakupiłem nową CM028. Od początku miała tendencje do blokowania się. Po naciśnięciu spustu słychać jak coś stuka w silniku. Sprawia to wrażenie jakby coś niepozwalało silnikowi zapracować. Po zadzwonieniu do serwisu dostałem poradę, aby wyjąć i włożyć silnik. Rzeczywiście pomogło to ale na niedługo. Efekt jest taki, że replika ciągle się zacina. Czasem pomoże nią wstrząsnąć, czasem pomaga lekkie uderzenie a czasem trzeba wyjąć i włożyć silnik. Na pewno nie jest to wadą baterii, bo próbowałem na 2 bateriach. Czy byłby ktoś w stanie mi powiedzieć co muszę zrobić, aby ten problem zniknął?

P.S Kiedyś jakiś znajomy powiedział mi coś w stylu " Eee to musisz tutaj spodkładkować gearboxa i bedzie okey". Niestety kontakt z nim mi się urwał i nawet nie wiem o co mu chodziło.

 

Przyczyn może być wiele, począwszy od wady silnika, poprzez jakieś uszkodzenie w gearboxie. Proponuje na początek wyjąć silnik zaraz po zacince i spróbować ruszyć zębatką silnika, jeżeli będzie ciężko nią ruszyć to znaczy, że jest problem z silnikiem, a jak nie to należałoby kombinować dalej z gearboxem. Możliwe że zacina się głowica tłoka, bo jest niedokładnie zrobiona. Jak coś pisz PW, postaram się pomóc ;)

 

Pozdro

Igi

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...