Krzysiek666 Posted September 15, 2014 Report Share Posted September 15, 2014 Z problemem borykam się od dawna i przyznam szczerzę drepczę już w kółko. Posiadam G36 firmy CA mam je już ... 5 rok. Tak jestem wierny, gieta najlepsza kobieta i te sprawy. Problem w tym, że na auto w 8/10 przypadków kulka zatnie się na kołnierzy gumki HU lub mniej więcej na dystansrze. Towarzyszy temu paskudny dźwięk z GB, jakby się krztusił. Naprawa to zdjęcie gniazda magazynka i popchnięcie kulki dalej. Komora od ARESa, gumka też (było już kilka różnych i to samo) był dystanser typu H, zwykły to samo. Towarzyszy temu paskudny dźwięk z GB. Popychacz wymieniłem, zębatki SHS 18:1 (albo 16:1 nie pamiętam). Dysza to Bore Up od Deep Fire. Nie mam kosmicznego ROFa. Na semi śmiga bez problemowo... chyba, że jest zimno(śnieg) wtedy nic nie wystrzeli. Liczę na jakieś podpowiedzi bo już kończą mi się pomysły. Zaznaczam, że problem narastał raczej stopniowo i podejrzewam raczej naturalne zużycie którejś części. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 16, 2014 Report Share Posted September 16, 2014 W większości przypadków winna jest tutaj gumka hop up. Radze ja zmienić na Systemę, Madbulla, Guardera. Quote Link to post Share on other sites
Krzysiek666 Posted September 16, 2014 Author Report Share Posted September 16, 2014 Jest ARES, była zielona od G&G, był Guarder. Czy może to być kwestia zbyt słabej sprężyny dociskającej komorę? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.