Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gearbox v3- problem z dyszą albo zębatką.


Recommended Posts

Pracuje normalnie. Losowe położenie dyszy po cyklu pracy gearboxa jest całkiem naturalne. Można założyć układ mosfet z AB (z hamulcem silnika) spowoduje to, że na single dysza prawie zawsze zostanie w jednej pozycji. Na auto nadal będzie loteria. Jedynie założenie układu z kontrolą położenia zębatki tłokowej w poprawia w pełni pracę całego układu.

 

A tak poza tym, to z tego powodu coś dzieje się złego? Jeżeli podwójne strzały wina leży po stronie gumki hop-up. Jeżeli puste strzały to wina maga, albo zbyt długiej dyszy, albo braku opóźniacza popychacza dyszy w przypadku zmiany na batkę o większym woltarzu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...