Kubsoon Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Witam, mam kilka pytań odnośnie repliki M27 IAR od VFC.Więc: Co muszę wymienić w replice żeby dała rade mieć ok. 430fps? Bo replika ma trochę mało tych fps, bo tylko 310... Repliki jeszcze nie kupiłem, bo zastanawiam się czy brać Hk-416 czy M27 IAR, bo hk ma większą moc, a z wyglądu podoba mi się bardziej M27, więc wolałbym M27 tylko nie wiem czy poradzę sobie z tuningiem. Dlatego proszę was o pomoc :) Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Cylinder typ 1, sprężyna m120 i dobre uszczelnienie. Quote Link to post Share on other sites
Kubsoon Posted October 25, 2014 Author Report Share Posted October 25, 2014 Cylinder typ 1, sprężyna m120 i dobre uszczelnienie. Dzięki, możesz podać linki bo za bardzo nie znam się na tych częściach.Możesz jeszcze powiedzieć jak [dobrze uszczelnić]? Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted October 25, 2014 Report Share Posted October 25, 2014 http://azteko.pl/shs-sprezyna-m120-p-1826.html http://azteko.pl/shs-cylinder-typ-1-401-451mm-p-5850.html Uszczelniasz dając teflonu pod uszczelkę głowicy cylindra, poprzez wymiane uszczelki głowicy tłoka jeśli stockowa nie daje efektu strzykawki oraz dając teflonu pod gumke hopka. Możesz też wymienić dysze na uszczelnioną jeśli stockowa nie będzie dobrze trzymać chociaż raczej powinna. Quote Link to post Share on other sites
Kubsoon Posted October 25, 2014 Author Report Share Posted October 25, 2014 http://azteko.pl/shs...120-p-1826.html http://azteko.pl/shs...1mm-p-5850.html Uszczelniasz dając teflonu pod uszczelkę głowicy cylindra, poprzez wymiane uszczelki głowicy tłoka jeśli stockowa nie daje efektu strzykawki oraz dając teflonu pod gumke hopka. Możesz też wymienić dysze na uszczelnioną jeśli stockowa nie będzie dobrze trzymać chociaż raczej powinna. Chodzi o takie coś? Quote Link to post Share on other sites