Arturro25 Posted January 12, 2015 Report Share Posted January 12, 2015 (edited) Witam, mam problem z moją niedawno zakupioną repliką CM16 Carbine (G&G), otóż tor lotu kulek jest odchylony na lewo. Po przyjrzeniu się replice, zauważyłem wykrzywioną lufę. Replika została odesłana do sklepu na gwarancję i wróciła z wymienioną lufą. Która też jest krzywa! Skrzywienie jest mniejsze niż pierwotne, nadal jednak na dystansie powyżej 15m, odchylenie toru lotu kulki wykracza poza możliwość regulacji celownika. Chciałbym uniknąć ponownego odsyłania repliki na serwis (bo jeszcze bardziej spie****). Czy jest możliwe że lufa jest np. krzywo zamontowana? Jeśli tak, to jak można to samemu naprawić? Czy konieczna będzie ponowna wymiana lufy? Chciałbym dodać iż jest to moja pierwsza replika(wolałbym uniknąć rozbierania wnętrzności), i nigdy nie brałem udziału w rozgrywkach ASG (replika ma służyć jako zastępca wiatrówki, gdyż jestem nieletni i rodzice nie zgadzają się na wiatrówkę). PS. Mam nadzieję że temat założyłem we właściwym miejscu.. jeśli nie, przepraszam i proszę o przeniesienie go do właściwego działu. PPS. jakimś cudem dodały się 2 takie same tematy... proszę o usunięcie jednego z nich i przepraszam za problem Edited January 12, 2015 by Arturro25 Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted January 12, 2015 Report Share Posted January 12, 2015 Primo : chodzi o lufę zewnętrzną czy wewnętrzną? Jeżeli jest skrzywiona to raczej tego nie naprawisz. Jeżeli chodzi o zewnętrzną to może też być kwestia korpusu. Jeżeli jest to wewnętrzna i jest skrzywiona to pozostaje ci tylko kupić nową. Ewentualnie reklamuj i zażądaj wymiany na inny egzemplarz. Quote Link to post Share on other sites
Arturro25 Posted January 12, 2015 Author Report Share Posted January 12, 2015 Wydaje mi się że obie są skrzywione. Już raz reklamowałem żądałem wymiany.. to mi odesłali to samo... Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted January 12, 2015 Report Share Posted January 12, 2015 Poczytaj sobie o rękojmi. Ponoć nawet uczą was o tym w szkole. Quote Link to post Share on other sites
Arturro25 Posted January 12, 2015 Author Report Share Posted January 12, 2015 Ok, poczytam, ale nie uczą nas tego w szkole. Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted January 12, 2015 Report Share Posted January 12, 2015 Naprawdę? A taki dziwny przedmiot jak WOS? Quote Link to post Share on other sites
Arturro25 Posted January 12, 2015 Author Report Share Posted January 12, 2015 Nie mieliśmy o tym na WoS'ie :) może będzie jeszcze, bo nauczyciel dziwnie idzie z programem (przeskakuje część tematów). Quote Link to post Share on other sites
drlecter Posted January 13, 2015 Report Share Posted January 13, 2015 A może hop - up? ?? Ten tor lotu sugeruje raczej zbyt mocno pokręcone kulki Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted January 13, 2015 Report Share Posted January 13, 2015 Tylko hopek powodował by skręcanie kulek a nie krzywy tor lotu. Quote Link to post Share on other sites
Arturro25 Posted January 14, 2015 Author Report Share Posted January 14, 2015 A może hop - up? ?? Ten tor lotu sugeruje raczej zbyt mocno pokręcone kulki Nie, sprawdzałem przy "wyłączonym" i na max podkręconym - brak różnicy w odchyleniu toru lotu. :( Quote Link to post Share on other sites
Paulzu Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 Miałem ten sam problem z tą samą repliką, wymiana lufy zewnętrznej okazała się rozwiązaniem. Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted January 14, 2015 Report Share Posted January 14, 2015 Po prostu wyślij na reklamację (nie na żadną gwarancję) i zażądaj zwrotu kasy lub wymiany egzemplarza. Jak skorzystasz z drugiej opcji, to upewnij się, że nie wyślą ci tego samego egzemplarza. Np. zrób kropkę z lakieru do paznokci gdzieś wewnątrz body. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.