lukihallo Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Co myślicie o tej replice, pytam ponieważ nie mam doświadczenia z tak zwaną edycją limitowaną. Czy oznacza to że są tam jakieś nie typowe rozwiązania czy niestandardowe części ? Ogólnie czy ktoś miał styczność z tym modelem, bo jestem mocno zainteresowany zakupem proszę o plusy i minusy repliki. http://gunfire.pl/product-pol-1152205689-Replika-karabinka-GC4-G26-30th-Anniversary-.html Quote Link to post Share on other sites
djpl Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 replika bardzo dobrze wykonana, jedynie na kolbie występują luzy, przyjemnie się z niej strzela ma duży zasięg i więcej fps niż podają bo ok 450 Quote Link to post Share on other sites
Krwawy Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 (edited) A sprawdzałeś na chrono, czy tylko robiłeś wielce miarodajny test na oko... :hahaha: Edited April 13, 2015 by Marrtinez Quote Link to post Share on other sites
djpl Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 Na chronografie Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
Krwawy Posted February 14, 2015 Report Share Posted February 14, 2015 To zrób zjdęcie wyników z chrono, bo ja i pewnie reszta użytkowników forum na pewno Ci nie uwierzy, tymbardziej że jesteś na forum od miesiąca.... Quote Link to post Share on other sites