Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4A1 g&g GR16 problem po wymianie sprężyny.


Recommended Posts

O tym co leży na popychaczu w komorze hopa... To on naciska na ten brzuszek w gumce... Chyba ,że masz tak jak ja w jednej z komór, że dystanser jest zintegrowany z popychaczem -taki jeden odlew (w kształcie litery H) to wtedy nie będzie tego "gumowego" wałeczka... Nie musisz nawet komory z lufy ściągać tylko zdemontuj zębatki (komory hopa, nie gearboxa) i wyciągnij to popychadło z komory to wałeczek powinien wypaść...

Edited by karol_alasz
Link to post
Share on other sites

Jeśli po wymianie będzie tak samo, to spróbuj go wyjąć albo zamienić na cieńszy (tzn ma mieć mniejszą średnicę zewnętrzną). Ja ostatnio docinałem dystanser z kawałka izolacji z resztki jakiegoś przewodu. Niektórzy robią go np z wkładu od długopisu czy wykałaczki i podobno też im działa.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...