pitek130 Posted February 20, 2015 Report Share Posted February 20, 2015 Witam mam M4 od WE i mam problem. Podpiąłem baterię do repliki i replika nie strzelała. Odkręciłem więc pokrywę silnika w chwycie pistoletowym okazało się, że jeden z kabli był odłączony. Przy podłączaniu go miałem problem z włożeniem silnika na swoje miejsce i przy manipulowaniu kablami ułamał się konektor na końcu jednego z nich, później też drugi. Włożyłem więc tymczasowo kable bez konektorów, same "druty". Problem polega na tym, że kiedy silnik nie jest włożony do końca, czyli kiedy nie ma obciążenia związanego z kontaktem zębatki z zębatką w GB to normalnie się kręci, ale kiedy włożę silnik do końca i skręcę to słychać tylko takie cyknięcie jakby silnik nie miał siły ruszyć gearboxa. Co to może być? Czy możliwe jest, że bateria nie ma siły ruszyć GB. Jest to kiepskiej jakości NiMh, stockowy z JG, 8,4 V 1100 MAh, niestety nie mam teraz innej baterii pod ręką. Liczę na pomoc, bo strzelanka czeka. Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted February 20, 2015 Report Share Posted February 20, 2015 Patrzyłeś jak wkładasz biegunowość? Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted February 20, 2015 Report Share Posted February 20, 2015 1. batka za słaba 2. zła biegunowość 3. zakleszczyłeś ośkę silnika kablami tylko takie opcje widze puki co Quote Link to post Share on other sites
erykxdxd Posted February 20, 2015 Report Share Posted February 20, 2015 Przylutuj to do silnika... Quote Link to post Share on other sites
pitek130 Posted February 20, 2015 Author Report Share Posted February 20, 2015 Słaba bateria to raz, biegunowość sprawdze bo mogłem pomylić, ośki raczej nie zakleszczyłem. Lutować kabli do silnika raczej nie będę. Mogę zabielicować końcówki, lub założyć nowe konektory. Quote Link to post Share on other sites
pitek130 Posted February 21, 2015 Author Report Share Posted February 21, 2015 Faktycznie bieguny pomyliłem ale bateria pozwoliła na oddanie dwóch strzałów więc jest do wymiany. Z gearboxem chyba się nic nie stało. Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted February 21, 2015 Report Share Posted February 21, 2015 Sprawdzaj tylko jakie masz dokręcenie silnika, żeby nie było za mocno. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.