kaltbutik Posted March 1, 2015 Report Share Posted March 1, 2015 Niedawno zakupiłem sobie replikę g36c z firmy boyi która już następnego dnia była niezdatna do strzelania mianowicie nawet po podlączeniu akumulatora nie strzela jakby akumulator byl rozladowany. niewiem czy nalezy oddawac do serwisu bo moze da sie to naprawic wlasnorecznie .Preosze o mozliwie najszybsza odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 1, 2015 Report Share Posted March 1, 2015 Naładowałeś prawidłowo akumulator? Quote Link to post Share on other sites
kaltbutik Posted March 2, 2015 Author Report Share Posted March 2, 2015 tak Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 2, 2015 Report Share Posted March 2, 2015 Hmmm... może poszła Ci zębatka i i blokuje obroty silnika. Słychać, że silnik próbuje pracować? Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted March 2, 2015 Report Share Posted March 2, 2015 (edited) Akumulator z zestawu to po prostu kupa. Kolega miał i batka jak narazie leży u mnie. Ledwo mógł wystrzelać 1 hi-cap na niej. Sprawdziłem ją na mikroprocesorowej ładowarce. Dobija ją ledwie do 600-700 mAh. Nie wiem czy tylko to jego jeden trefny egzemplarz... Tak samo z strzelaniem. Podłączenie innej stockowej batki lub lipo daje o wiele lepszą kulturę pracy w samym odgłosie. Pożycz od kogoś znajomego inną batkę najlepiej. Edited March 2, 2015 by Puloman Quote Link to post Share on other sites
kaltbutik Posted March 2, 2015 Author Report Share Posted March 2, 2015 Słychać samo pyknięcie spustu. Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted March 2, 2015 Report Share Posted March 2, 2015 Próbowałeś na auto i semi? Gdyż czasami na semi jest ten problem, że nie łapie. Polecam podłączyć baterię do ładowania znów, aby sprawdzić czy może podładowanie pomoże oraz spróbować na innej baterii. Quote Link to post Share on other sites
pszem Posted March 2, 2015 Report Share Posted March 2, 2015 Zapewne wina baterii... W g-001, wyróżnić mogę osobiście 2 typy zacięć: 1) "Bo tak"(na semi), słychać pyknięcie(?) po naciśnięciu spustu, ale nic nie reaguje. Na to lekarstwem jest przełączenie na auto i oddanie kilku strzałów.(leczenie doraźne) 2) "Bo tak(2)", ebb blokuje się mniej więcej w połowie i replika nie strzela. Przy naciśnięciu spustu, jest minimalny ruch zamka, wraz z atrapą osłonki wyrzutnika łusek. Na to działa odciągnięcie zamka do tyłu(w stronę kolby) i oddanie strzału, jeśli to nie skutkuje - bateria do ładowania. U mnie bateria stockowa to syf, 2 mid-cap'y to max dla niej i częste zacinki typu 2). Na lipo serwisant nie miał jakiejkolwiek zacinki, czy innego problemu z oddaniem strzału. Wniosek: sprawdź na innej baterii, jeśli możesz. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 2, 2015 Report Share Posted March 2, 2015 "bo tak" typu pierwszego załatwi mosfet z AB. Quote Link to post Share on other sites
kaltbutik Posted March 3, 2015 Author Report Share Posted March 3, 2015 spróbuje naładować na jeszcze akumulator niestety nie mam możliwości do sprawdzenia na innym akumulatorze i jeszcze coś o czym zopomniałem wspomnieć ruchomy zamek zatrzymał sie w połowie i nie da sie otworzyć mechanizmu szybkiej wymiany sprężyny Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 (edited) Miałem to samo. Nie ciągnij za mocno, gdyż urwiesz rączkę. Polecam wybić piny i wyjąć gearbox z korpusu i ogarnąć wtedy czy ruszy coś, póki nie będzie za późno*. Możliwe, że ebb się zablokowało i wystarczy wyjąć gearbox i troszkę poruszać delikatnie wtedy :). *Czyli gearbox zaskoczy, ale zeżre Ci zęby na tłoku i zębatkach. Edited March 3, 2015 by Puloman Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 A nie możesz zwolnić sprężyny bolt catchem? Jeżeli nie, to poszły Ci zębatki/zęby na tłoku. Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 (edited) @EndeBeats słychać by było pracę silnika i straszne szuranie w środku, gdyby to były zęby. Edited March 3, 2015 by Puloman Quote Link to post Share on other sites
kaltbutik Posted March 3, 2015 Author Report Share Posted March 3, 2015 bolt catch także nie reaguje a gearboxa nie moge wyjąc bo utknął blok zamka Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 Rozkładasz według tego filmiku? Quote Link to post Share on other sites
pszem Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 Nie może rozłożyć, przecież napisał. Tak już jest w tej "giecie", że gdy zamek nie jest w pozycji wyjściowej, tj maksymalnie w kierunku lufy, to sprężyna powrotna zamka jest w napięciu i nie pozwala rozłożyć repliki(niemożliwe jest wyjęcie pierwszego elementu, czyli tego który się pojawia po złożeniu kolby na bok). ...No może jakiś magik potrafi. W takim wypadku, podładuj baterie, 30-40 minut powinno wystarczyć. Podłącz ją i przy ręcznie odciągniętym zamku oddaj strzał na semi/auto. U mnie wtedy puszcza - "odcina się". Bolt catch nic tu nie zrzuci, mógłbym nawet nagrać filmik, jeśli ktoś by nie wierzył, ale z moim netem, czekalibyście na upload do nowego roku. Ekhm, jestem niemal pewny, że to "bo tak" typu drugiego(patrz kilka postów wyżej). Przejdź się w weekend na strzelankę i ktoś na 100% ci użyczy swojego akumulatora do testu. I BARDZO WAŻNE, jeśli zacięło ci się podczas strzelania kulkami, to w lufie na 99,9% jest kulka! Polecam sprawdzić wyciorem. Dysza w położeniu "przednim"(wysunięta maksymalnie z gb)? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 3, 2015 Report Share Posted March 3, 2015 Tak już jest w tej "giecie", że gdy zamek nie jest w pozycji wyjściowej, tj maksymalnie w kierunku lufy, to sprężyna powrotna zamka jest w napięciu i nie pozwala rozłożyć repliki(niemożliwe jest wyjęcie pierwszego elementu, czyli tego który się pojawia po złożeniu kolby na bok). ...No może jakiś magik potrafi. Magik ze mnie żaden, ale mam na to sposób: -Wyjmujesz pin trzymający adapter magazynka -Wyjmujesz pin trzymający body z chwytem pistoletowym -Wyjmujesz adapter -Wciśnij komorę HU do przodu -Podnieś GB Suwadło powinno spaść z prowadnicy. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.