Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Well mb05d - problem z przeladowaniem


Recommended Posts

Witam.

Mam problem z moja snajpą.

Podczas naciągania sprezyny nic sie nie dzieje tzn. Replika sie nie " naładowywuje " naciągam do końca i nic nie " wskakuje " tylko dalej ciągnie ją do tył.

Dzieje sie tak odkąd rozkrecilem ja i zalewalem klejem zespol spustowy w tedy wszystko z niego mi sie wysypalo ale wydaje mi sie ze złożyłem poprawnie chociaż jedyne zastrzeżenia mam do jedej części jest ona po prawej stroniebod spustu nad taka sprezynka dwa boki ma ścięte i na sobie ma dwie tak jakby sprezynki.

Nie wiem jak te " sprezynki " ułożyć moze przez to replika sie nie chce naładować.

A moze to przez to ze rozkrecilem cała snajpe i gdy skrecilem na biurku znalazłem jeszcze mała 1,5 cm sprezynke. Moze to przez nią ? Ale myśle ze ona nie jest z broni.

Nie wiem jestem trochę zielony w sprawie mechanizmów wewnętrznych a potrzebuje snajpe koniecznie na sobotę

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Tylko nwm czy to muszę oprócz tego bolca który przechodzi przez Sera to na nim te sprezynki czy moze był jakiś plastik ktory zalalem klejem lub sie urwał ponieważ ta obudowa zespołu spustu jest dość słaba i kilka kawałków sie ułamalo niewielkich

Link to post
Share on other sites

Witam.

Problem powrócił po jednym strzale i dalej nwm co zrobic. Ma ktos moze broń z seri mb i podesłał by zdj ? A moze ma ktos na sprezedasz uzywany zespol spustu z chęcią odkupię.

Proszę o sugestie ponieważ mecze sie z tym trzeci dzień i dalej nic nie skutkuje.

Gdyby ktos miał na sprzedasz proszę napisać

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.