Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Blokowanie tłoka i połamane zęby


Recommended Posts

Witam

 

Jestem nowy wiec prosze o wyrozumiałośc.

 

Kupiłem używkę MP5 G&G TopTech - po kilku strzelankach pękł szkielet. Dostałem drugi od sprzedawcy (zwykły V2 bez PBB), przełożyłem 1:1 i wszystko śmigało. Za jakiś czas wytarły się zęby na tłoku.

Zamówiłem alu tłok - wymieniłem tłok - pierwsze naciśniecie spustu i tłok został z tyłu. Po rozkręceniu okazało się że złamane są 2 zęby na zębatce tłokowej które współpracują z środkową zębatką. Wygląda na to jakby tłok nie mógł do końca się cofnąć. Podszlifowałem tłok pilniczkiem, porobiłem zaokrąglenia w tylnej części tłoka żeby gdzieś nie zachaczył w tym okienku z tyłu GB. Nowe kółka i to samo. Mam już 3 kpl ale boje się zakładać. Napiszczie co to może być. Nowy tłok ma dokładnie takie same wymiary jak stary. Nic nie wymieniałem poza tłokiem.

 

10okad5.jpg

Link to post
Share on other sites

AOE jak nic do zrobienia... Zmieliło ci tłok z tworzywka a po zamianie na heavy duty alu wyrwało zęby zębatki... Bardzo często do AOE zrobienia wystarczy wkleić sorbo na głowicę cylindra-przesunie się tłok nieco w tył, poprawnie zazębi a przy okazji wyciszy tłuczka... Tylko jednak wróciłbym do tłoków z tworzywa ale z metal bieżnią, bo do v2 to alu trochu przyciężki... No i usunięcie drugiego zęba (jeśli od razu nie kupisz z 14 zębami) i szlif na trzecim.

Powodzenia.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...