Shmer17 Posted July 19, 2015 Report Share Posted July 19, 2015 Witam, mam taki problem że ciągle przepalają mi się bezpieczniki w M'ce od G&G. Wymieniłem w niej tylko wtyk na T-connect i dałem kable głośnikowe idące od baterii. Dalej od GB mam już stockowe aleminium. Baterię mam 11.1 V redoxa. Bezpieczniki wkładam 25A / 30V a w stocku miałem 25A / 250V. Wie ktoś może jak temu zaradzić? I drugie pytanie, jak wygląda u was sprawa bezpieczników? Czy jest konieczne żeby on był czy nie musi być. Nie wiem czy to ma znaczenie ale moja replika mam elektryczny BB. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted July 19, 2015 Report Share Posted July 19, 2015 Niestety z batką 11.1 V i tak misternie wykonanym okablowaniem będzie się przepalać. To tak jak byś zrobił kanalize z rurą o średnicy 2 metry a dalej 50mm. Jakie wnioski? Wymienić całe okablowanie na niskooporowe. Najlepiej przewód modelarski w osłonce silikonowej 16awg. U mnie bezpieczników nie ma. Jak robię nowe okablowanie to bez bezpieczników. Quote Link to post Share on other sites
Shmer17 Posted July 19, 2015 Author Report Share Posted July 19, 2015 Aha czyli po prostu mam wstawić wszędzie nowe kable i nie dawać bezpiecznika? A mogę np. dać te same kable głośnikowe co mam tylko wszędzie? Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted July 20, 2015 Report Share Posted July 20, 2015 Jak sam nazwa wskazuje: kable głośnikowe są do głośników, ale od biedy mogą być. Robiąc nowe okablowanie pamiętaj, żeby kable były jak najbardziej optymalnej długości tzn. Jeśli zrobisz za długie w chwycie tam gdzie silnik, to będzie trudno je ułożyć i replika będzie głośno pracować (to samo tyczy się grubości kabli. Grubsze będzie też ciężko ułożyć i nie pójdzie wyregulować silnika). Tak samo w kolbie nie rób zapasu przewodów (ma być optymalna długość). Im bliżej bateria silnika tym mniejsze straty. Unikaj przedłużania, dolutowywania, dorabiania przewodów. Jeszcze jedna uwaga. Silniki stock G&G są słabe. Z reguły nie wytrzymują napięcia 11.1V. Z czasem są coraz słabsze i padają. I na koniec. Trzeba jeszcze sprawdzić czy mechanicznie replika jest sprawna. Bo może jest jeszcze inna przyczyna przepalania bezpiecznika, choć słabe okablowanie i słaby silnik do dobry powód do palenia bezpieczników Quote Link to post Share on other sites
Shmer17 Posted July 20, 2015 Author Report Share Posted July 20, 2015 Replika mechanicznie powinna być ok. nigdy mi nie spadła ani nie doznała żadnego innego uszczerbku, od strzelania też nie powinno się nic stać bo nie walę na oślep na full-auto. No nic, zostaje mi porządnie zrobić kable i powinno być cacy. Dziękuję za pomoc na pewno skorzystam z tych rad. :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.