spoco Posted August 17, 2015 Report Share Posted August 17, 2015 I znów temat o EM. Sorki ale naczytałem się tematów o emkach i jestem głupszy niż jak zaczynałem, chociaż już mocno zawęziłem pole poszukiwań i oczekiwań ;) "Wybór ostateczny" też niestety nie rozwiązuje problemu do końca bo sporo się zmieniło od czasu popełnienia tego wpisu (brak kwa, CA, zmiana jakości niektórych producentów itd). Tak czy siak krótkie pytanie. Czy lepiej iść w G&P Defender 2k i mieć po prostu śliczną szturmową emkę z porządnymi bebechami po czasie dokupić jakieś tanie maleństwo do cqb, czy może zaryzykować z kataną, dokupić dwa cylindry (na las i cqb) i mieć 2 w jednym (jakby nie było ta opcja wyjdzie trochę taniej, oczywiście jak się sypać nie będzie)? Co według was będzie bardziej wytrzymałe (G&P nie będę podkręcał… no może sprężyna M130 ale nie więcej)? A może jest coś dostępnego w Polsce o czym nie pomyślałem (wolałbym kupić w kraju no chyba, że warto coś ściągnąć bo mocno odstaje na plus w podobnej cenie)? Zależy mi na wyglądzie, w miarę dobrych osiągach i przyzwoitych/trwałych bebechach… tak wiem takie rzeczy to tylko w erze ale jakiś kompromis muszę znaleźć ;) Aha no i jakby ktoś miał jakieś świeże pomysły to lubię ris'y i lipo więc dobrze jakby klamot był orisowany i dostosowany do lipo bez konieczności ingerencji. Jeśli komuś się zechce pomóc to z góry dziękuję za wszelkie uwagi, pomysły i propozycje. Quote Link to post Share on other sites
hubi162 Posted August 18, 2015 Report Share Posted August 18, 2015 I znów temat o EM. Sorki ale naczytałem się tematów o emkach i jestem głupszy niż jak zaczynałem, chociaż już mocno zawęziłem pole poszukiwań i oczekiwań :icon_wink: "Wybór ostateczny" też niestety nie rozwiązuje problemu do końca bo sporo się zmieniło od czasu popełnienia tego wpisu (brak kwa, CA, zmiana jakości niektórych producentów itd). Tak czy siak krótkie pytanie. Czy lepiej iść w G&P Defender 2k i mieć po prostu śliczną szturmową emkę z porządnymi bebechami po czasie dokupić jakieś tanie maleństwo do cqb, czy może zaryzykować z kataną, dokupić dwa cylindry (na las i cqb) i mieć 2 w jednym (jakby nie było ta opcja wyjdzie trochę taniej, oczywiście jak się sypać nie będzie)? Co według was będzie bardziej wytrzymałe (G&P nie będę podkręcał… no może sprężyna M130 ale nie więcej)? A może jest coś dostępnego w Polsce o czym nie pomyślałem (wolałbym kupić w kraju no chyba, że warto coś ściągnąć bo mocno odstaje na plus w podobnej cenie)? Zależy mi na wyglądzie, w miarę dobrych osiągach i przyzwoitych/trwałych bebechach… tak wiem takie rzeczy to tylko w erze ale jakiś kompromis muszę znaleźć :icon_wink: Aha no i jakby ktoś miał jakieś świeże pomysły to lubię ris'y i lipo więc dobrze jakby klamot był orisowany i dostosowany do lipo bez konieczności ingerencji. Jeśli komuś się zechce pomóc to z góry dziękuję za wszelkie uwagi, pomysły i propozycje. ja sosbiscie posiadam to : http://gunfire.pl/product-pol-1152206899-Replika-karabinka-GC16-Raider-L-No-Marking-czarna.html jestem bardzo zadowolony jeszcze nic w niej nie zmieniłem full stock body metal :) Quote Link to post Share on other sites
spoco Posted August 18, 2015 Author Report Share Posted August 18, 2015 Dzięki za radę ale to nie ta półka. VW jest ładny i spoko jeździ ale ja wolę Mercedesa ewentualnie Audi ;) Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted August 18, 2015 Report Share Posted August 18, 2015 (edited) Do G&P 130 to już ciut za dużo, ośki w kołach zębatych i na stockowej sprężynie lubią pęknąć (niby pierdoła, wybić ośkę, wstawić z innej, nawet chińskiej zębatki), no i silnik nie uciągnie (stockowy motor to high speed M120, fajny i dość trwały, ale na 130 będzie się mocno męczył). Możesz jeszcze rozważyć KWA albo LCT. KWA lichsze z zewnątrz, ale w środku łatwiej podbić fps w razie czego. LCT bardzo ładna i solidna replika, ale nie ma oznaczeń. Katana fajna, nawet bardzo, ale... przejrzyj temat o katanie, jakie tam potrafią być cyrki z częściami. Edited August 18, 2015 by Nath Quote Link to post Share on other sites
spoco Posted August 18, 2015 Author Report Share Posted August 18, 2015 O lct nie myślałem bo sporo plastiku w bebechach siedzi, ale w sumie jest tańsza to zaoszczędzona kasa na wymianę plastiku może iśc. Poprzygladam się i poczytam jeszcze jak z wykonaniem zewnętrznym. Na oznaczeniach mi jakoś bardzo nie zależy, fajnie jak są, ale wygląd i odpowiedni 'feeling' to już musi być :) Ma być przyjemna dla oka i ciała, wiec ważny jest tez wykorzystany rodzaj stopu. Co do silniczka w g&p to myślałem ze na na lipo 11,1 i M130 pociągnie jakiś czas a potem wymienię. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted August 18, 2015 Report Share Posted August 18, 2015 Do G&P musiałbyś dołożyć mosfet jeśli chcesz szarpać na 11,1 bo zarżniesz styki raz dwa. Teraz tak sobie pomyślałem, że jeszcze Krytac jest w Twoim zasięgu finansowym, ale nie miałem jeszcze tego w rękach. Znajomi z jukeja rzygają tęczą odkąd kupili sobie Krytaci, zrobili na nich jakieśtam przebiegi (5-7K) i na razie wszystko cacy. Quote Link to post Share on other sites
spoco Posted August 18, 2015 Author Report Share Posted August 18, 2015 No Panie to żeś mi klina zabił. Po oblukaniu filmików na youtubie aż się cały zaśliniłem :) I jak ja dziś zasnę a jutro do roboty… no cóż Krytac zdecydowanie dodaje do listy i mam jeszcze większą myślówkę… no bo brać czarny czy oliv ;) Dzięki za tą podpowiedź sam nie wyszperałem tego cuda w mnogości emek. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.