Seterus Posted August 29, 2015 Report Share Posted August 29, 2015 Witam, Ja i brat mamy dwie Specny. Dzisiaj na strzelaniu obie napotkały ten sam problem - w trybie semi, spust po strzale nie wraca, zupełnie jakby nie było sprężyny. O dziwo na auto wraca normalnie. Poza tym potem u mnie spust zaczął się blokować, najpierw bardzo ciężko wcisnąć, potem wrócić też pchać trzeba, ale po chwili zabawy selektorem ustało, na semi jednak po strzale nadal trzeba język spustowy ręcznie cofnąć. Co się mogło stać? W to, że taka pogoda nie uwierzę... Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 29, 2015 Report Share Posted August 29, 2015 Sprężynka spustu najprawdopodobniej do wymiany. W Specnach spotykany problem. Quote Link to post Share on other sites
relativy Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Jak napisał Rogaś, do tego jak spust ciężko wcisnąć możesz mieć też wyrobione styki. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted August 30, 2015 Author Report Share Posted August 30, 2015 (edited) Tylko dlaczego na auto się cofa jakby była, a na semi nie? PS Na pewno nie cofa się w wyniku "odrzutu" Edit: Nawet jak jest na semi spust się cofa, ale po strzale coś jakby go chwytało Edited August 30, 2015 by Seterus Quote Link to post Share on other sites
erykxdxd Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Sprawdź bolec trzymający spust, czy jeszcze jest ;-) Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted August 30, 2015 Author Report Share Posted August 30, 2015 Bolec? :o Quote Link to post Share on other sites
seger Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 tak, bolec, przy łączniku styków jest bolec, który ogranicza wychylenie kostki stykowej. Ale gdyby pękł to łącznik wysunąłby się za daleko i nie strzelałaby replika wcale. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted August 30, 2015 Author Report Share Posted August 30, 2015 To w takim razie co? Sprężynka spustu na auto cofa, a na semi ma focha? Przerywacz może? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Na singlu kostka ześlizguje się ze spustu bo przerywacz podbija kostke. Na auto przerywacz jest podniesiony ku górze i nie pracuje ergo, na auto normalnie spust działa bo na kostce jest sprezynka. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted August 31, 2015 Author Report Share Posted August 31, 2015 Czyli wstawie to http://gunfire.pl/product-pol-1152195343-Zestaw-sprezynek-do-gearboxa-V2-SHS.html I Alleluja i do przodu? PS A propos tych sprężynek, to są normalne, działające, nie pękające sprężynki? Pytam poprostu czy to nie żaden bubel jak np stock Specny :) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 W tym zestawie nie ma sprężYnki spustu. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted August 31, 2015 Author Report Share Posted August 31, 2015 Druga od lewej na zdjęciach, od czego to? Quote Link to post Share on other sites
Majkhel Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 (edited) Od blokady spustu. Sprężyna spustu to coś takiego: http://www.asg.warsz...er-2,17399.html Edit: W tym artykule jest zdjęcie samego spustu ze sprężynką: http://wmasg.pl/pl/armoury/show/567017 Edited August 31, 2015 by Majkhel Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted August 31, 2015 Author Report Share Posted August 31, 2015 Teraz widzę bez rozkładania ze u mnie jest pęknięta, wymienię na tą od DF. Sprężynki SA są podobno pekliwe, przy okazji wymienić wszystkie? Quote Link to post Share on other sites
Majkhel Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 Przy Twoim szczęściu do specny to bym wymienił :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.