kfercik Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 Witam, Mój problem wygląda tak: Idę do lasu, wyciagam replikę z pełnym magazynkiem i naładowaną full baterią i naciskam spust Co się dzieje: 1. Replika strzela wyśmienicie, daleko, ze świetnym rofem itd. 2. Replika strzela na troszkę ponad połowę dystansu, rof cały czas fantastyczny. 3. Replika strzela na 3 metry wypluwając kulkę, kulki zacinają (bardziej zatrzymują) się w lufie (lufa czyściutka), potem wypada 4-5. 4. Replika pluje kulkami, czasem dwoma na raz. Jaka jest kolejność? Różnie, naciskam spust na full, replika jest numerem 1, potem naciskam znowu, jest numerem 4, potem znowu - 1, potem 2, i tak w losowej kolejności. Zazwyczaj, jak już "zaskoczy" i na jednym full auto, opróżniam całą sprężynę hi capa. Osobiście podejrzewam sprężynę w GB, albo komorę HU, ale wolę się upewnić przed zakupem nowej. Dodatkowo poczułem przez chwyt nagrzany silnik, nie wiem, czy to przez tę chwilowy pocisk repliki, czy po prostu przez coś się grzeje. Może być tak, że przez zużytą sprężynę bardziej niż zwykle grzeje się silnik? ROF jest na prawdę spory. Co jest w środku? Masa przeróżnych części, replika jest w spadku po 14 właścicielu i każdy coś wymieniał, wiem, że była serwisowana i wymieniono jej zębatki, łożyska, tłok i coś jeszcze. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
MManiek Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 Z listy podejrzanych w pierwszej kolejności wykluczyłbym sprężynę. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
B-E-D-A Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 Gdyby nie powracający co któryś strzał pełny zasięg, to mogłaby być pęknięta głowica cylindra. Pęknięta głowica -> nieszczelność -> mało fps -> kulki blokują się w lufie wew. lub między lufą zew. a tłumikiem płomieni -> co ileś strzałów wyleci kilka kulek na raz lub kulki będą miażdżone. Ale pkt. 1 trochę się z tym kłóci. Zdejmij górne body i sprawdź czy dysza równo chodzi i czy po każdym strzale na singlu zostaje w przednim położeniu. Sprawdź czy gumka się gdzieś nie zawinęła. Wyczyść lufę i spróbuj z lepszymi kulkami (jakbyś używał jakichś tańszych). Skręć dystanser na zero, bo może coś za mocno dociska. Jeśli wcześniej replika cały czas dobrze strzelała na danych kulkach, komorze itd., to może coś w GB pękło i powoduje nieszczelność. Quote Link to post Share on other sites
m1xer Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 Zdejmij górne body i sprawdź czy dysza równo chodzi i czy po każdym strzale na singlu zostaje w przednim położeniu. Z ciekawości zapytam co jest nie tak z repliką jak dysza na singlu zostaje w tylnym położeniu a np na auto wraca normalnie ? Quote Link to post Share on other sites
B-E-D-A Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 (edited) Edit: miało być, że dysza na singlu wraca w tylne położenie. Na auto może się zatrzymać w dowolnym położeniu chyba, że mamy mosfet z AB. Po prostu zachęcam do ściągnięcia body i sprawdzenia czy cały cykl pracy GB jest wykonywany prawidłowo. A jak co jakiś czas wraca pełny zasięg to strzaskane głowice raczej odpadają, więc winna może być chociażby dysza. Edited September 28, 2015 by B-E-D-A Quote Link to post Share on other sites
kfercik Posted September 29, 2015 Author Report Share Posted September 29, 2015 (edited) Pierwsze co zrobiłem, to rozlozylem i złożyłem komore, wieczorem jak wyjdę z pracy wrzucę filmik z praca GB, bo mam go na zewnątrz, ale teraz jest za wcześnie, by używać ;) Kulek używam g&g. Replika tak zaczęła działać po wyjściu z serwisu, wcześniej nie działała w ogóle. GB ze wstępnych oględzin jest całe. Edited September 29, 2015 by kfercik Quote Link to post Share on other sites
mk8539020 Posted September 29, 2015 Report Share Posted September 29, 2015 sprawdź czy dysza lekko chodzi[prawdopodobnie się zaciera], wypożycz komorę od m4 od kogoś i wyklucz te dwa elementy dopiero wtedy można myśleć dalej Edit: miało być, że dysza na singlu wraca w tylne położenie. Na auto może się zatrzymać w dowolnym położeniu chyba, że mamy mosfet z AB. Po prostu zachęcam do ściągnięcia body i sprawdzenia czy cały cykl pracy GB jest wykonywany prawidłowo. A jak co jakiś czas wraca pełny zasięg to strzaskane głowice raczej odpadają, więc winna może być chociażby dysza. mosfet z ab nie ma wpływu na miejsce zatrzymywania się dyszy na auto bo nie ma mechanicznego przerywacza włączonego wtedy ab powoduje że silnik szybciej się zatrzymuje i tyle na semi w określonym momencie cyklu następuje przerwanie więc dysza zatrzymuje się w określonym położeniu Quote Link to post Share on other sites
kfercik Posted September 29, 2015 Author Report Share Posted September 29, 2015 Kilka strzałów na singlu. W piątek nagram więcej. Ostatni strzał taki dlatego, że nie nacisnąłem do końca spustu i mam lekki problem z singlem :) Komorę wymienię ze swojej starej repliki, która działała w piątek. Quote Link to post Share on other sites
matrigs Posted September 30, 2015 Report Share Posted September 30, 2015 Osobiście podejrzewałbym że dysza krzywo wchodzi do komory, albo za duże ma luzy i kulki odchylają ją na na tyle że nie ma dobrego styku z gumką. Czasami ta części dyszy potrafi haczyć o komorę: Oceń wizualnie czy dysza nie jest na którejś krawędzi wytarta. Złóż replikę, zaswieć latarką w otwór przez któy są podawane kulki do komory i zajrzyj do lufy. Dysza z lufą powinne się ustawiać do siebie osiowo: Quote Link to post Share on other sites
kfercik Posted October 2, 2015 Author Report Share Posted October 2, 2015 Dysza jest czysta i ładna, ustawia się osiowo do lufy. Dysza nie ma żadnych luzów na boki, rusza się tylko przód i tył. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.