Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

World in Crysis 23-24 kwiecień 2016 ( małopolska )


Recommended Posts

OPERACJA EUROPA – „WORLD in CRISIS”

Czas trwania imprezy: sobota - niedziela ( około 24 godziny ).

Liczba miejsc: 60 + 10 rezerwowych.

 

1. FRAKCJE.

- NATO ( max 25 - 30 osób ), mundury zgodne z frakcją,

- ZIELONE LUDZIKI / ROSJA ( max 25 osób ), mundury zgodne z frakcją, ewentualnie OLIV,

- LOKALSI / NAJEMNICY ( max około 10 - 15 osób ), częściowe mundury ( np. spodnie lub bluza ), reszta garderoby po cywilnemu ( najlepiej dresy ortalionowe z czteroma paskami ).

 

2. BAZY:

 

 

Baza NATO:

- centrum dowodzenia z miejscami noclegowymi dla 3-4 osób ( dowódcy bazy ),

- jeden budynek zamknięty z miejscem noclegowym dla 4-6 osób,

- 2 namioty wojskowe NS 10 dla 20 osób,

- dodatkowe fortyfikacje wokół bazy,

- 2 wartownie,

- prąd w bazie, oświetlenie całej bazy,

- 1 x TOI TOI pod bazą na OFF GAME + 1 ekstra toaleta dla Pań !

 

RESP NA OFF GAME.

 

Baza Zielonych Ludzików / Rosjan:

- centrum dowodzenia w namiocie NS 6 ( oficerka ) z miejscami noclegowymi dla 4 osób ( dowódca bazy + dowódcy oddziałów ),

- 2 namioty NS 10 dla 20 osób,

- wartownie i osłony przeciwogniowe,

- kamuflaż dla bazy ( siatki maskujące itp ),

- agregat w bazie + paliwo,

- 1 x TOI TOI.

 

RESP ZA BAZĄ ( do ustalenia ).

 

Lokalsi / Najemnicy:

- mała wioska składająca się z kilku domków, stylizowanych na stare drewniane chaty,

- tajny bunkier,

- WYMAGANE WŁASNE NAMIOTY - najlepiej 1-2 osobowe. Możliwość noclegu w chatkach - będą posiadały podłogę, drzwi i okna.

 

RESP NA OFF GAME ( do ustalenia ).

 

Rejestracja: sobota 23.04 godzina 10 - 12.

Start imprezy: 13 - 14.

Przerwa regeneracyjna godzinach 21 - 23 ( do ustalenia ).

Koniec imprezy: niedziela godzina 14-15. Koniec imprezy zostanie zwieńczony ogniskiem z kiełbaskami i wspólnym zdjęciem.

Na imprezie będzie fotograf oraz dron.

 

 

KOSZT:

- NATO: 130 zł / osoba,

- ZIELONE LUDZIKI / ROSJANIE: 110 zł / osoba,

- LOKALSI / NAJEMNICY: 80 zł / osoba.

 

Dla zaprzyjaźnionych teamów oraz teamów, które nas wspierają przygotowaliśmy RABAT od 10 do 20 % i kilka darmowych wejściówek.

 

 

W cenie biletu:

- udział w imprezie,

- ubezpieczenie NW,

- korzystanie z prądu i agregatu,

- noclegi w namiotach i domkach,

- naszywka z imprezy i kilka gadżetów,

- kiełbaska na ognisko na zakończenie imprezy,

- świetna zabawa.

 

Jeżeli nie będzie zagrożenia pożarowego ( susza itp. ), każdy obóz otrzyma drewno do palenia ognisk.

Nie obejdzie się oczywiście bez konkursu - dokładne informacje na ten temat podamy na kilka tygodni przed imprezą.

 

UWAGA: istnieje możliwość wykupienia wyżywienia na miejscu – szczegóły wkrótce.

 

 

REJESTRACJA:

imię i nazwisko + pesel + adres zamieszkania wysłać na kontakt@fortasg.pl

Po rejestracji otrzymacie numer konta do wpłaty. Na wpłatę czekamy do 3 dni od chwili rejestracji, potem dane są kasowane.

Rejestracja trwa do od 2.01.2016 do 10.04.2016.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...