FortASG Posted December 22, 2015 Report Share Posted December 22, 2015 OPERACJA EUROPA – „WORLD in CRISIS” Czas trwania imprezy: sobota - niedziela ( około 24 godziny ). Liczba miejsc: 60 + 10 rezerwowych. 1. FRAKCJE. - NATO ( max 25 - 30 osób ), mundury zgodne z frakcją, - ZIELONE LUDZIKI / ROSJA ( max 25 osób ), mundury zgodne z frakcją, ewentualnie OLIV, - LOKALSI / NAJEMNICY ( max około 10 - 15 osób ), częściowe mundury ( np. spodnie lub bluza ), reszta garderoby po cywilnemu ( najlepiej dresy ortalionowe z czteroma paskami ). 2. BAZY: Baza NATO: - centrum dowodzenia z miejscami noclegowymi dla 3-4 osób ( dowódcy bazy ), - jeden budynek zamknięty z miejscem noclegowym dla 4-6 osób, - 2 namioty wojskowe NS 10 dla 20 osób, - dodatkowe fortyfikacje wokół bazy, - 2 wartownie, - prąd w bazie, oświetlenie całej bazy, - 1 x TOI TOI pod bazą na OFF GAME + 1 ekstra toaleta dla Pań ! RESP NA OFF GAME. Baza Zielonych Ludzików / Rosjan: - centrum dowodzenia w namiocie NS 6 ( oficerka ) z miejscami noclegowymi dla 4 osób ( dowódca bazy + dowódcy oddziałów ), - 2 namioty NS 10 dla 20 osób, - wartownie i osłony przeciwogniowe, - kamuflaż dla bazy ( siatki maskujące itp ), - agregat w bazie + paliwo, - 1 x TOI TOI. RESP ZA BAZĄ ( do ustalenia ). Lokalsi / Najemnicy: - mała wioska składająca się z kilku domków, stylizowanych na stare drewniane chaty, - tajny bunkier, - WYMAGANE WŁASNE NAMIOTY - najlepiej 1-2 osobowe. Możliwość noclegu w chatkach - będą posiadały podłogę, drzwi i okna. RESP NA OFF GAME ( do ustalenia ). Rejestracja: sobota 23.04 godzina 10 - 12. Start imprezy: 13 - 14. Przerwa regeneracyjna godzinach 21 - 23 ( do ustalenia ). Koniec imprezy: niedziela godzina 14-15. Koniec imprezy zostanie zwieńczony ogniskiem z kiełbaskami i wspólnym zdjęciem. Na imprezie będzie fotograf oraz dron. KOSZT: - NATO: 130 zł / osoba, - ZIELONE LUDZIKI / ROSJANIE: 110 zł / osoba, - LOKALSI / NAJEMNICY: 80 zł / osoba. Dla zaprzyjaźnionych teamów oraz teamów, które nas wspierają przygotowaliśmy RABAT od 10 do 20 % i kilka darmowych wejściówek. W cenie biletu: - udział w imprezie, - ubezpieczenie NW, - korzystanie z prądu i agregatu, - noclegi w namiotach i domkach, - naszywka z imprezy i kilka gadżetów, - kiełbaska na ognisko na zakończenie imprezy, - świetna zabawa. Jeżeli nie będzie zagrożenia pożarowego ( susza itp. ), każdy obóz otrzyma drewno do palenia ognisk. Nie obejdzie się oczywiście bez konkursu - dokładne informacje na ten temat podamy na kilka tygodni przed imprezą. UWAGA: istnieje możliwość wykupienia wyżywienia na miejscu – szczegóły wkrótce. REJESTRACJA: imię i nazwisko + pesel + adres zamieszkania wysłać na kontakt@fortasg.pl Po rejestracji otrzymacie numer konta do wpłaty. Na wpłatę czekamy do 3 dni od chwili rejestracji, potem dane są kasowane. Rejestracja trwa do od 2.01.2016 do 10.04.2016. Link to post Share on other sites
Recommended Posts