trol3gs12 Posted May 1, 2016 Report Share Posted May 1, 2016 Cześć mam taki problem,gdy dokręce śrube silnikową i naciskam spust to słyszę niesamowity pisk,natomiast gdy lekko dokręcę to słychać taki piknięcie.Co to może być? Quote Link to post Share on other sites
mowe22 Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 (edited) Znaczy to że masz zacięcie w gearboxie Opuszczając silnik nie styka się odpowiednio z zębatką. Kręci się trąc jedynie o nią Podnosząc go silnik jedynie przesunie się w koszyku o tyle na ile pozwala mu luz, stąd ten "pyk" Mechanizm gb jest zablokowany Edited May 2, 2016 by mowe22 Quote Link to post Share on other sites
trol3gs12 Posted May 2, 2016 Author Report Share Posted May 2, 2016 Czy to może być spowodowane? Quote Link to post Share on other sites
mowe22 Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Powodów może być wiele Urwany ząb z tłoka wpada między zęby, urwany ząb z Koła zebatego coś blokuje, łożysko się posypie, prowadnica tłoka się ukruszy i zablokuje Trzeba rozebrać GB Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Zapiąć na dzieńdobry coś 11V, jak nadal pyka- rozbierać GB, sprawdzić biegunowanie silnika Quote Link to post Share on other sites
mowe22 Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Lepiej nie zapinać "na dzień dobry" coś 11V Rozebranie GB i sprawdzenie co się stało nie kosztuje nic Jak na 11 coś pier***ie to już trochę zakosztuje :D Wymiana tłoka pół biedy, ale zestaw kół zębatych ma już swoją cenę. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.