Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

pan kozaq

Użytkownik
  • Content Count

    813
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Chyba, że zgubiłeś korek od miski. Wtedy szacuneczek, ze auto tak długo jechało
  2. Jakieś zdjęcia, rozmowy z serwisantem, zrzuty?
  3. u mnie pękł szkielet, ale repla po wrzuceniu lufy i gumy systemy bardzo ładnie nosiła.
  4. Imo płaska alu głowica to zły pomysł- szkielet dostanie po dupie, raczej nie ma przypadków pęknięcia, ale zalecałbym POMową lub sorbopad
  5. Najlepiej dedyk RSa, jak nie to trzebaby kombinować ze szlifowaniem tłoków shsa pod sr25 (v.2 long i l85)
  6. 1. Mocny magnes, najlepiej z głośnika i jechane :D 2. Nie pamiętam już, zawsze możesz coś próbować upchnąć, jak się zmieści.
  7. za szeroki tłok w stosunku do szkieletu? jeśli masz możliwość spróbuj na innym szkielecie
  8. stara sztuczka z magnesem pod szkielet?
  9. moim zdaniem tylko 11,1- i tak później coś będziesz robił w replice
  10. pan kozaq

    AK [E&L]

    Potwierdzam, tłoki są wytrzymałe. Składałem jedną replikę na M125, druga na M135- właściciele bardzo zadowoleni, ten na M135 nie oszczędza i na auto też sieje
  11. Jeżeli ak metalowe to aktualnie tylko cyma- ludzie skarżą się na nowe wypusty boyia.
  12. Brałbym dwójkę i z czasem wymienił komorę z dyszą
  13. Też mi się wydaje, że w pierwszej generacji były ciut dłuższe lufy. Pakuj co jest i co się zmieści.
×
×
  • Create New...