marcin221 Posted May 1, 2016 Report Share Posted May 1, 2016 Witam! Zamierzam wymienić sprężynę w mojej replikę M4 od G&P na sprężynę m130 (obecnie m110). Profesjonalny serwis odmówił podając za powód obawę 9 o wytrzymałość części wewnętrznych i, że w przypadku pęknięcia nie mogliby przyjąć gwarancji. Czy faktycznie istnieje konieczność wymiany "bebechów" do m130? Jeżeli tak, to jakie byście polecili? Link to post Share on other sites
Nath Posted May 1, 2016 Report Share Posted May 1, 2016 Obawiam się, że serwis dobrze mówił, bo zamienić sprężynę w całą replikę to by trzeba dość sprawnego czarodzieja ;). Do 130stki trzeba w gp wymieniać flaki, sorry, tak te repliki już są poskładane na stocku. Co i jak wymienić-wszystko masz w stosownym dziale na forum. Link to post Share on other sites
you-dash Posted May 1, 2016 Report Share Posted May 1, 2016 Parę rzeczy by trzeba było wymienić. Napisz może ile fps chcesz osiągnąć, bo często nowe osoby mają tendencję montowania za mocnych sprężyn do fps jakie chcą osiągnąć. Link to post Share on other sites
marcin221 Posted May 1, 2016 Author Report Share Posted May 1, 2016 Moim zamierzeniem było osiągnięcie 440-450 fps. Jedyne co obecnie wymieniłem to gumka na Systemę Energy. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
Nath Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Ja bym zaczął od zaparcia porządnie komory HU, tak żeby dolegała do czoła GB (kawałek starej sprężyny zakładasz na lufę wewnętrzną i składasz karabin-jak długi kawałek? metodą prób i błędów ustalisz odpowiednią długość, jak będzie za długa to się korpusu nie da zamknąć i zapiąć trzpieni). Potem bym sprawdzał czy jest 100% szczelności układu pneumatycznego, a dopiero na końcu kminił tuning. Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Pisałem już w innym twoim temacie, ale tu też mogę ;) Temat o tuningu M4 od G&P: http://forum.wmasg.pl/topic/156414-m4-gp/ Link to post Share on other sites
Recommended Posts