Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

problem z CA, nie może naciągnąć sprężyny


Recommended Posts

Jeśli chodzi o ułożenie kabli w chwycie i sam silnik, no to kable masz tak dobrane długością, by pasowały tylko dobrze pod jedno ułożenie silnika. Jeśli będą za krótkie albo za długie, albo będą ci się krzyżować na środku i nie dokręcisz stopki silnika - no to będziesz wiedział, że trzeba silnik o 180 stopni odwrócić.

Tam gdzie ze szkieletu wychodzi czarny tam powinien być powyżej konektor od minusa na silniku, a gdzie czerwony tam powinien być konektor od plusa. Na silniku plus jest oznaczony zazwyczaj lakierem takiego wiśniowego koloru.

Jak byś miał problem to mogę odkręcić u siebie stopkę silnika i zrobić zdjęcie gdzie, który kabel jest i jak je ułożyłem.

 

Przy wyciąganiu silnika uważaj, żeby tego nie robić na siłę. Czasami zębatka silnika może zahaczać o kabel.

Link to post
Share on other sites

Najłatwiej w takim wypadku rozpiłować nową bruzdę na śrubokręt płaski ale tam raczej nie będziesz miał na to miejsca.

Gwinty się wyrobiły w miejscach gdzie przykręcasz stopkę silnika do chwytu czy tam gdzie się reguluje docisk silnika?

Link to post
Share on other sites

na gearboxie, w górnej części, gniazdo na śrubowkręt stało się juz takie ze śrubokręt po prostu się obraca do okoła,, i teraz tak sobie wymyśliłem ze zrobię pilniczkiem wgłębienia po bokach aby zmieścił sie jakiś duży śrubokręt płaski i wymienię śrubkę na nową

Link to post
Share on other sites

A to polecam wymienić wszystkie te śrubki od szkieletu, ja zakupiłem za parę złotych cały ich woreczek w sklepie "metalowym". Tak samo warto się do nich udać i popytać o podkładki. Mogą nie mieć tych najcieńszych jak 0,1mm ale powinni jakieś mieć i to dużo taniej niż podkładki dedykowane do ASG - za woreczek z ok 200 podkładkami dałem 2,40 zł... a ile kosztują zestawy podkładek ASG to sam możesz sprawdzić.

Najlepiej wymienić śruby na takie do śrubokręta płaskiego bo te standardowo dodawane do szkieletów chińskich to porażka. Musisz tylko zwrócić uwagę na grubość łba bo inaczej możesz mieć problem z wciśnięciem szkieletu do górnej części korpusu repliki. Szczególnie tam gdzie masz w Mkach dźwignię przeładowania. Więc śruby nie mogą być za grube od strony łba ani za długie by nie wystawać z drugiej strony.

Edited by Fedajkin
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...