Fedajkin Posted May 30, 2016 Report Share Posted May 30, 2016 Jeśli chodzi o ułożenie kabli w chwycie i sam silnik, no to kable masz tak dobrane długością, by pasowały tylko dobrze pod jedno ułożenie silnika. Jeśli będą za krótkie albo za długie, albo będą ci się krzyżować na środku i nie dokręcisz stopki silnika - no to będziesz wiedział, że trzeba silnik o 180 stopni odwrócić. Tam gdzie ze szkieletu wychodzi czarny tam powinien być powyżej konektor od minusa na silniku, a gdzie czerwony tam powinien być konektor od plusa. Na silniku plus jest oznaczony zazwyczaj lakierem takiego wiśniowego koloru. Jak byś miał problem to mogę odkręcić u siebie stopkę silnika i zrobić zdjęcie gdzie, który kabel jest i jak je ułożyłem. Przy wyciąganiu silnika uważaj, żeby tego nie robić na siłę. Czasami zębatka silnika może zahaczać o kabel. Quote Link to post Share on other sites
Rascal Posted May 30, 2016 Author Report Share Posted May 30, 2016 no i pieknie, gwint na śrubokręt mi się wyrobił, i teraz tylko się obraca do okoła, macie jakieś pomysły, spróbuje przerobić go na śrubokręt płaski Quote Link to post Share on other sites
Fedajkin Posted May 31, 2016 Report Share Posted May 31, 2016 Najłatwiej w takim wypadku rozpiłować nową bruzdę na śrubokręt płaski ale tam raczej nie będziesz miał na to miejsca. Gwinty się wyrobiły w miejscach gdzie przykręcasz stopkę silnika do chwytu czy tam gdzie się reguluje docisk silnika? Quote Link to post Share on other sites
Rascal Posted May 31, 2016 Author Report Share Posted May 31, 2016 na gearboxie, w górnej części, gniazdo na śrubowkręt stało się juz takie ze śrubokręt po prostu się obraca do okoła,, i teraz tak sobie wymyśliłem ze zrobię pilniczkiem wgłębienia po bokach aby zmieścił sie jakiś duży śrubokręt płaski i wymienię śrubkę na nową Quote Link to post Share on other sites
Fedajkin Posted June 1, 2016 Report Share Posted June 1, 2016 (edited) A to polecam wymienić wszystkie te śrubki od szkieletu, ja zakupiłem za parę złotych cały ich woreczek w sklepie "metalowym". Tak samo warto się do nich udać i popytać o podkładki. Mogą nie mieć tych najcieńszych jak 0,1mm ale powinni jakieś mieć i to dużo taniej niż podkładki dedykowane do ASG - za woreczek z ok 200 podkładkami dałem 2,40 zł... a ile kosztują zestawy podkładek ASG to sam możesz sprawdzić. Najlepiej wymienić śruby na takie do śrubokręta płaskiego bo te standardowo dodawane do szkieletów chińskich to porażka. Musisz tylko zwrócić uwagę na grubość łba bo inaczej możesz mieć problem z wciśnięciem szkieletu do górnej części korpusu repliki. Szczególnie tam gdzie masz w Mkach dźwignię przeładowania. Więc śruby nie mogą być za grube od strony łba ani za długie by nie wystawać z drugiej strony. Edited June 1, 2016 by Fedajkin Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.