Soandsen Posted June 19, 2016 Report Share Posted June 19, 2016 Witam, przejdę do sedna - brak reakcji na spust, jedynie kable się cholernie grzeją. a w środku - sprężyna 140 shs (ponoć ich moc to ogromna loteria) 2 silniki neodymowe - cyma z niebieską dupką i jg akumulator - http://gunfire.pl/product-pol-1152198343-Akumulator-NiMH-12V-1600mAh.html kable silikonowe o średnic 3mm łożyskowana prowadnica gp wzmocniony cylinder gp niedawno wymieniana kostka stykowa wzmocniony tłok gp wentylowana głowica cylindra gp alumionowa głowica tłoka gearbox idealnie powykładkowany dosyć niedawno jak otwierałem gb po testowaniu czy strzela to sprężyna była naciągnięta jednak nie wiem do jakiego stopnia, kumpel z którym operowałem replike mówił, ze do połowy. Czy ktoś ma jakieś pomysły co jest nie tak? Jesteście jedyną deska ratunku... Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted June 19, 2016 Report Share Posted June 19, 2016 Sam silnik rusza? Chodzi mi o silnik odłączony od gb. Quote Link to post Share on other sites
Soandsen Posted June 19, 2016 Author Report Share Posted June 19, 2016 tak, obydwa śmigają Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted June 19, 2016 Report Share Posted June 19, 2016 Sprawdź gb bez sprężyny. Dodatkowo obczaj ten temat. Quote Link to post Share on other sites
Soandsen Posted June 19, 2016 Author Report Share Posted June 19, 2016 Ok, dzięki, biorę się za rozbieranie i przedstawię rezultaty Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted June 19, 2016 Report Share Posted June 19, 2016 ...albo podłączony na opak. Quote Link to post Share on other sites
Soandsen Posted June 19, 2016 Author Report Share Posted June 19, 2016 nie no bez przesady, nie jestem aż tak początkujący:D Quote Link to post Share on other sites
Soandsen Posted June 19, 2016 Author Report Share Posted June 19, 2016 Ok, sprawa się ma następująco - włożyłem najsłabszą sprężyna jaką mam, tj chyba 90, podpinałem potem także akumulator 9.6v i efekt dokładnie ten sam - grzejące się kable. Być może wymiana załatwi problem Quote Link to post Share on other sites
szkielet1990 Posted June 19, 2016 Report Share Posted June 19, 2016 Najpierw sprawdź czy zębatki na GB bez sprężyny swobodnie się kręcą, czy tłok swobodnie porusza się w GB i czy nic nie haczy, bo dla mnie to wygląda, że coś w GB blokuje i temu nie rusza i kable się grzeją. Quote Link to post Share on other sites
Soandsen Posted June 19, 2016 Author Report Share Posted June 19, 2016 (edited) ok, sprawdzę raz jeszcze, odpowiedź dam jakoś 30 po, jednak jestem prawie pewien że wina leży po stronie kabli ok sprawdziłem, kable sie grzeją, tłok nie idzie, zębatki chodzą znakomicie Edited June 19, 2016 by Soandsen Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted June 20, 2016 Report Share Posted June 20, 2016 Tłok też się luźno porusza? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 20, 2016 Report Share Posted June 20, 2016 Za szeroki tłok w szkielecie albo odwrotnie podłaczony silnik :) Quote Link to post Share on other sites
Soandsen Posted June 20, 2016 Author Report Share Posted June 20, 2016 (edited) czy silnik może nie działać przez źle wypoziomowaną zębatke silnikową? Edited June 20, 2016 by Soandsen Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 20, 2016 Report Share Posted June 20, 2016 Oczywiscie. miedzy zebatkami musi być minimalny luz bo inaczej: a) zębay moga się zetrzeć - czesty przypadek zbyt mocnego dociśniecia silnika do zebatki w modelach rc b) zbyt duzy opór uniemożliwiający obrót zebatek Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted June 21, 2016 Report Share Posted June 21, 2016 Tak z ciekawości jak sprawdzasz podkładkowanie i ruch mechanizmów wewnętrznych? Najlepiej wyjmij sprężynę z prowadnicą i ustaw cały układ na początek cyklu. Po tym koniecznie skręć cały szkielet i przez otwor silnika przejdź cały cykl kręcąc "patykiem" zębatkę silnikową. Problemem faktycznie może stać po stronie za bardzo napierającej zębatki silnika na silnikową. Dlatego dobrym punktem rozpoczęcia podkładkowania jest zaczynanie właśnie od tego punktu. Quote Link to post Share on other sites
Soandsen Posted June 21, 2016 Author Report Share Posted June 21, 2016 kręcę zębatki śrubokrętem od strony silnika - tak jak mówisz, od strony prowadnicy i tak jakby spustu. Coś tak opornie zaczęły chodzić zębatki. Jutro gdy polutuje nowe kable zajmę się wypoziomowaniem bo w zasadzie części wewnętrzne gb które teraz mam, dobrze działały przed zmianą sprężyny Quote Link to post Share on other sites
polo19872 Posted September 12, 2016 Report Share Posted September 12, 2016 Witam. Mam podobny problem, jednak u mnie wszystko smiga jak trzeba, jedynie kable na kostce od bateri grzeja sie w kierunku gb. Tak sie dzieje po wymianie silika. M4 P&J bateria lipo 2200 7.4 silnik aktualnie tornado gen.2 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.