Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

EFCS Aresa a bateria

Witam,

Ostatnio zastanawiam sie nad kupnem repliki UMP45 Aresa. Planowale wsadzic tam baterie 11,1V. W tym celu skontaktowalem sie z supportem Aresa aby sprawdzic co oni o tym sadza.

Generalnie nie powinno byc problemu ale w tym momencie wyszla druga kwestia z kodowaniem sie systemu EFCS na pierwsza podlaczona baterie.

Ponizej zalaczam odpowiedz Aresa:

For your noticed, if you use 7.4 battery into new airsoft, it would record to itself.

Next time, if you want to change using 11.1v, gearbox would be locked and you need to change the EFCS to make it work.

Also, we suggest using 11.1 when you first time to play. Then you can change to use 7.4.

Generally, we encourage player using one type of battery fixeded

Czyli jezeli podlacze 11,1V za pierwszym razem, nie ma problemu.

Jezeli 7,4V to moge zapomniec o mocniejszych.

Teraz, zapytalem w specshopie jak wyglada przeglad zerowy dla tego modelu i okazuje sie ze jest robiony na bateri 7,4V i sklep nie ma zadnego na to wplywu, taki towar dostaje.

Czy ktos z forumowiczow ma jakiekolwiek doswiadczenia z sytemem EFCS Aresa i bateriami 11,1V, jak to wyglada w rzeczywistosci

Pozdrawiam

Robert

Edited by robo-s