brrupsz Posted December 13, 2016 Report Share Posted December 13, 2016 W replice wymieniłem okablowanie i dołożyłem mosfet nano aab. Sprawdziłem nowe okablowanie pod kątem przebić - nie ma. Po pierwszych strzałach gearbox się zblokował gdzieś w początkowym położeniu tłoka. Myślałem, że uwaliłem podkładkowanie, ale po skręceniu gb bez sprężyny zębatki kręciły się poprawnie. Wyjąłem więc silnik z koszyka i wcisnąłem spust na semi i na auto. W obu przypadkach silnik działa jakieś ćwierć sekundy i staje. Na pewno nie napnie poprawnie sprężyny w ten sposób. Raz na jakiś czas w trybie auto "zaskakuje" i kręci się, kompletnie losowo i rzadko. Sprawdziłem miernikiem styki (mosfet podpięty na dwa kabelki ze styków) i obwód się zamyka przy wciśnięciu spustu, dopóki go nie zwolnię. Bateria lipo 7.4, sprawna i naładowana. Pomysły (poza modnym ostatnio utopieniem problemu w Warcie)? gb v3 ics sig Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted December 14, 2016 Report Share Posted December 14, 2016 Wywal mosfet i sprawdź czy hula bez niego. Podejrzewam że twój egzemplarz mosfetu ma jakąś wadę. Quote Link to post Share on other sites
brrupsz Posted December 14, 2016 Author Report Share Posted December 14, 2016 Wyjąłem cała instalacje z repliki, podłączone tak jak pisałem tyle, że zwieram ręcznie kable sygnałowe wychodzące z mosfeta. Efekt taki sam - silnik zamiast się kręcić przy zamykaniu obwodu tylko sobie szarpie i raz na ileś prób zakręci dłużej. To wskazuje na mosfet, prawda? Przy zetknięciu kabli sygnałowych powinien chyba kręcić silnikiem dopóki nie zostanie przerwany obwód. Quote Link to post Share on other sites
dede Posted December 15, 2016 Report Share Posted December 15, 2016 Podłącz silnik do baterii bez mosfetu i zobaczyć czy działa bo moze byc silnik padnięty. Jak silnik będzie działał to mosfet będzie uszkodzony. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted December 15, 2016 Report Share Posted December 15, 2016 Wywal mosfet i sprawdź czy hula bez niego. Podejrzewam że twój egzemplarz mosfetu ma jakąś wadę. Pisałem już.... wywal mosfet całkiem i zewrzyj same kable od styków. Ten mosfet jest niby z aktywnym hamulcem, pewnie coś jest nie halo i za szybko odcina. Quote Link to post Share on other sites
brrupsz Posted December 15, 2016 Author Report Share Posted December 15, 2016 Bez mosfetu wsio hula. Poszło zgłoszenie gwarancyjne na stronie Gate. Dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted December 16, 2016 Report Share Posted December 16, 2016 A nie mówiłem :P Nie miałem i nie mam dobrego zdania o produktach gate, niby fajne ale się sypią często. Może to nie patriotyczne, ale wolę czeskie jefftrony. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.