Grzeslaw048 Posted December 28, 2016 Report Share Posted December 28, 2016 Siemka W ASG siedzę już od około 2 lat, od ponad roku jestem posiadaczem CM-048 i jestem bardzo zadowolony. Replika śmiga na stockowych częściach i nadszedł czas na jakiś tuning, problem polega na tym, że nie za bardzo się na tym znam i nie chciałbym uszkodzić Cymki dlatego zwracam się do was z prośbą o pomoc. Tematów na internecie jest wiele, co wiąże się z tym, że opinii i odpowiedzi jeszcze więcej. I zaczynam się lekko gubić w tym wszystkim :icon_razz: Na początek zacznę od tego co chciałbym wymienić. A więc tak: Okablowanie niskooporowe: [Okablowanie] Gumka Hop-Up: [Gumka] Tłok (Nie wiem, czy metalowe czy stalowe żeby): [stalowe] [Metalowe] Sprężyna (Zastanawiam się, która): [sP130] [sP140] Dysza: [Dysza] Bateria: Tutaj opinie są różne, na pewno Li-Po i myślałem coś w granicach 9V, ale spotkałem się nawet z tym, że po 11V mieli. A jak będzie, to co z bezpiecznikiem, czy zamontować mosfet i coś jeszcze? Czy Głowicę Tłoka, Cylinder, i głowicę cylindra też kupować? Z Góry dzięki za Odpowiedź :icon_smile: Quote Link to post Share on other sites
White1981 Posted December 30, 2016 Report Share Posted December 30, 2016 (edited) 1. Z tego co mi wiadomo to okablowanie jest sztywne jak ....., więc kup dobre kable niskooporowe z polecenia. 2. Gumkę kup G&G zieloną jeżeli zostawiasz stockową komorę 3. Tłok 14 z wycięciami 4. Sprężyna 130 w zupełności ci wystarczy 5. Dyszę kup SHS'a 6. Lipo 9V? :icon_smile: Jest to NIMH. Lipo 7,4 może się męczyć jak będzie to szczelnie poskładane, więc weź 11,1v 25/50c 7. Mosfet jak najbardziej na TAK 8. Może zastanów się na wyciszonym zestawem BU? 9. A o lufie to Pan zapomniał? Osobiście na twoim miejscu bym zakupił dobrą lufę (KM, albo Promyk), gumka + komora i tak polatał jeszcze kilka-kilkanaście strzelanek. Zobacz czy faktycznie potrzebujesz więcej mocy bo stockowe części mogą dużo wytrzymać. A lipo to oczywiście kupić możesz od razu. Edited December 30, 2016 by White1981 Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted December 30, 2016 Report Share Posted December 30, 2016 Najpierw to Ty sobie odpowiedz na pytanie jak używasz repliki i co chcesz osiągnąć. Jeśli szturm, to nie ma co mocy zwiększać, bo cm048 miały stockowo coś ok 440-450 a to aż nadto. Z resztą, na parasnajpę to się średnio nadaje, więc po co sp130/140? Wymiana pewnych elementów pociąga za sobą wymianę innych, a sam tuning dla tuningu i polepszenia samooceny to głupota. Poza tym, gb v3 to gb v3 i tematów o tuningu jest multum. Nie masz doświadczenia w dłubaniu to poszukaj konkretnego serwisanta, doradzi Ci i złoży klamkę. Quote Link to post Share on other sites
Mariusz559 Posted December 30, 2016 Report Share Posted December 30, 2016 https://m.facebook.com/serwis.asg.siedlce/?ref=bookmarks Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.