thelubstudio Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 (edited) Cześć, od razu mówię, że jestem nowy w AirSofcie i nie znam się na większości rzeczy. Mam 3 sprawy: 1. Podczas wkładania magazynka do repliki, replika "zasysa" 3 kulki. Dzieje się to bez przeładowania jej. 2. Czasem podczas strzelania replika potrafi nie wystrzelić kulki, mimo przeładowania, po czym znowu strzela normalnie. 3. Zawsze po wyjęciu magazynka, w komorze pozostaje jedna kulka. Proszę o pomoc. *dodam że posiadam 3 magazynki typu low-cap (18 kulek), z każdym dzieje się to samo. Edited February 11, 2017 by thelubstudio Quote Link to post Share on other sites
władek Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 To że zostaje jedna kulka to normalne, zasysanie kulek jak mam to rozumieć że po włożeniu magazynka i wyjęciu go trzy kulki wypadają? też normalne. Quote Link to post Share on other sites
thelubstudio Posted February 11, 2017 Author Report Share Posted February 11, 2017 To że zostaje jedna kulka to normalne, zasysanie kulek jak mam to rozumieć że po włożeniu magazynka i wyjęciu go trzy kulki wypadają? też normalne. To jak wytłumaczyć 2 punkt? Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 (edited) Sprawdź na dobrych kulkach, jeśli dostałeś jakieś "w zestawie" to czym prędzej je wyrzuć do kosza (chyba że przerobisz je na granaty :hahaha: ). Edited February 11, 2017 by Alanos Quote Link to post Share on other sites
władek Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 Przyczyn może być kilka obstawiałbym że dysza jest jakoś niedokładnie wykonana, sprawdź na innych kulkach, sprawdź na wyłączonym hopie czy też tak się dzieje. Replika za 70zł więc może trafić się jakaś wadliwa, przy tej cenie to coś takiego jak kontrola jakości chyba nie występuje. Quote Link to post Share on other sites