Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Stockowy tłok JG i sprężyna SHS


Recommended Posts

Witam. Otworzyłem dzisiaj po raz pierwszy gearbox w moim G3 od JG w celu wymiany kilku części. I tak moje starania zakończyły się fiaskiem i nie mogę do teraz go domknąć przez sprężynujący anti reversal i spust. W końcu sobie z tym poradzę, ale moją uwagę przykuła inna sprawa, mianowicie standardowa sprężyna była przymocowana na haku do takiego metalowego bloczka na końcu tłoka (do którego jednocześnie jest przykręcona głowica tłoka). I tu pojawia się mój problem, ponieważ nie wiem, co z tym bloczkiem zrobić, bo sprężyna SHS, którą chcę zamontować nie posiada takiego haczyka na końcu. Powinienem włożyć sprężynę pomimo bloczka, bez niego, czy w ogóle olać ten tłok i od razu zamówić inny?

Link to post
Share on other sites

Jak antyreversal wyskakuje to ja kładę na niego śrubokręt- wchodzi pod zębatkę silnikową i dociska gnojka.Sprezynke spustu możesz włożyć już po wstępnym załączeniu połówek. Używam do tego małych szczypczyków... albo śrubokręta. Kup tłok shs i jakaś normalną głowicę- zapłacisz grosze, a poprawisz kulturę pracy. Tłok bierz z 14 zębami to jeszcze możesz spróbować go ładnie ustawić w stosunku do zębatki tłokowej.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...