michalg Posted May 11, 2017 Report Share Posted May 11, 2017 Mój pierwszy post, więc witam wszystkich. :) Musiałem rozkręcić replikę i dostać się do gearboxa w ww replice, niestety chyba kiepsko zwróciłem uwagę, jak tam ten silnik i kabelki były upchnięte, po po złożeniu z powrotem gearboxa i uchwytu i po wsadzeniu do niego silnika okazało się, że nie mogę jej zamknąć. Ciężko mi powiedzieć co dokładnie stanowi problem, ale wydaje mi się, że czerwony kabelek - jest strasznie długi, i próbując go upchnąć w ograniczonym miejscu odpycham lekko silnik do tyłu, przez co próbując nałożyć zamknięcie uchwytu to nie wchodzi dokładnie i nic z tego. Myślałem, że sobie poradzę, no ale cóż, minęło tyle czasu i prób, że się poddałem, tak więc jeśli ktoś ma doświadczenie z tego typu problemami i ma jakąś poradę, z chęcią posłucham. Ewentualnie jeśli jest ktoś z Krakowa, kto miałby chwilę czasu na pomoc biedakowi z rozłożoną repliką, też przyjąłbym taką pomoc. :) Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted May 11, 2017 Report Share Posted May 11, 2017 Faktycznie hk umarexa jest upierdliwa. Kumpel się uparł i pół godziny się męczył aż się poddał... a regularnie składa repliki z dobrym skutkiem. Było śmiesznie, bo skreciłem w pierwszej próbie. Daj komuś innemu lub spróbuj jeszcze wyjąć silnik i ułożyć od nowa kable. Sprawdź czy śruba silnikowa jest ustawiona na 0. Lub daj zdjęcie jak to wygląda. Ale kabel to raczej nie problem. Raczej technika, zbyt mało siły lub kable źle ułożone. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.