Yatsomo Posted May 20, 2017 Report Share Posted May 20, 2017 (edited) Jo, mam replikę może z tydzień (Replika karabinka BI-3281) i robiłem wszystko zgodnie z poleceniami Blachy z Tanich Militarii (chodzi o konserwacje magazynka itp.). Niestety podczas strzelania ostatnio karabin przestał reagowań na wciskanie spustu. Myślałem że to z powodu rozładowanego akumulatora. Naładowałem akumulator i okazało się że to nie jego wina, a przy bliższej inspekcji słychać, że karabin wydaje dźwięki jakby chciał strzelić ale był np. zablokowany. Wydaje mi się że może to być zblokowany tłok jednak nie wiem jak go odciąć bez rozkładania karabinu czego chcę uniknąć. Z góry dzięki za pomoc i sorry za jakieś złe tłumaczenie problemu. :icon_confused3: Edited May 20, 2017 by Yatsomo Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted May 20, 2017 Report Share Posted May 20, 2017 Daj to komuś doświadczonemu, może batka padła lub jakimś cudem masz zbyt mocno dokręconą śrubę dociskową. Jeśli to zacinka to nie obejdzie się bez rozbierania GB. Wtedy oddaj na gwarancję itp. Możesz zdjąć górne body i zobaczyć w jakim położeniu znajduje się tłok - to może, ale nie musi być miarodajne w zależności od tego jakie dziury posiada GB/cylinder. Ewentualnie po zdemontowaniu frontu możesz sprawdzić to patyczkiem po szaszłyku (tępą stroną) wsadzasz od strony dyszy i możesz już stwierdzić gdzie dokładnie znajduje się tłok). Z drugiej strony skoro nie umiesz rozebrać repliki to wiedza, co jest przyczyną awarii dużo Tobie nie pomoże, a jeszcze coś schrzanisz i będzie wesoło. Quote Link to post Share on other sites
Yatsomo Posted May 20, 2017 Author Report Share Posted May 20, 2017 Ok dzięki ziom, oddam na gwarancje i powinno być git. Quote Link to post Share on other sites
Sabat666 Posted May 29, 2017 Report Share Posted May 29, 2017 " Wydaje mi się że może to być zblokowany tłok jednak nie wiem jak go odciąć bez rozkładania karabinu czego chcę uniknąć. Z góry dzięki za pomoc i sorry za jakieś złe tłumaczenie problemu." A bateria jest pewnie stokowa, i tu masz rozwiązanie, stary te akumulatorki są tak słabej jakości że większość ogniw jest po prostu na start rozwalona, i mimo że ją naładujesz, i ma ona te swoje 8/9v to Nie da ci takiej mocy jak powinna. lipo np daje ci spokojnie te 25/30A, a (7,4v 1300mAh czyli bez szału, bo wiem są batki które wycisną z siebie ze 100A), a ta twoja bateria z kartonika może ci da 2-3 max 5A a to dla silnika i takiego obciążenia to jest nic, miałem to samo przy swojej pierwszej replice, przez 2 tyg replika żyła a potem tłok zatrzymał się na maxa napięty, i bateria nie dała rady, fakt jeden że przez to ubija ci się teraz sprężyna, ale na serwis tego dawać nie musisz, wepnij po prostu normalną baterie od kogoś Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.