Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Z repliki ulatnia się gaz, co zrobić?

Recommended Posts

Witam!

Jestem kompletnie nowy w ASG. Swoją przygodę postanowiłem zacząć z kolegą kupując 2 sztuki polecanego pistoletu:

http://www.taiwangun.com/gazowe-3/replika-m92f-m9-heavy-weight-gas-pistol-stti

Oprócz tego zakupiłem GreenGas, dokładnie ten:

http://www.taiwangun.com/gazy/airsoft-green-gas-1000ml-pro-tech-guns?from=also-bought&campaign-id=9

Na początku postanowiliśmy strzelać do tarczy, więc nabiliśmy repliki gazem i naładowaliśmy kulki, które znaleźliśmy w zestawie (było ich około 150 sztuk na zestaw)

Na początku szło dobrze i oba pistolety działały fantastycznie, jednak przy końcówce kulek moja replika zaczęła wypuszczać gaz przy strzale przez rączkę pistoletu. Sprawdziłem, czy to magazynek czy replika zamieniając magazynki w naszych pistoletach i wyszło na to, że replika kolegi działa świetnie na obu magazynkach, natomiast moja w obu magazynkach przepuszcza gaz.

Nie chodzi o to, że gaz ulatnia się zbyt szybko, jest to normalne zużycie takie jak wcześniej, ale nie cały gaz przekłada się na siłę strzału, większość ucieka rączką przez co zasięg broni to góra 5 metrów

Moje pytanie brzmi: Co robić? Czy to jest wina repliki, czy może ja coś źle robię lub trzeba jakoś zakonserwować odpowiednie elementy?

Regulowałeś hopa? Jeśli ta śrubka będzie zbyt "wyciągnięta" do góry, to mechanizm się na niej blokuje, komora przy strzale nie cofa się wystarczająco daleko i gaz idzie w pustkę. Przy strzale śrubka powinna cofnąć się razem z komorą,bo jest jej częścią, i nie być widoczna w otworze do regulacji. Sprawdź to ściągając powoli spust (nawet na sucho).

Edited by kukunamuniu