Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

MilSim "ZWIEZDA 2017" 13-15.10.2017


Recommended Posts

Zapraszam na symulację na “moim” terenie.

“Lufy pełne ognia” zapewnione.

 

logo_big.jpeg

 

Start symulacji : 23:00, 13 października br.

Koniec: 09:00, 15 października br.

Miejsce: Kotowice/ Siechnice, starorzecze

Specyfika terenu: leśny, nadrzeczny, z dużą ilością naturalnych zbiorników wodnych

Wiek Uczestników- 21+ (bez wyjątków)

Minimalna liczba Uczestników- 32, maksymalna- 80

Zapisy- od 01.08 do 01.10 br.

Wszystkie zgłoszenia przed, lub po terminie lecą w kosmos.

 

Potwierdzeniem udziału jest przelew kwoty 30 zł, (w terminie jak wyżej) od osoby na pokrycie kosztów organizacji gry, na konto:

PIOTR MAREK HRYNKIEWICZ

54 1140 2004 0000 3102 3828 0909

Na Listę Uczestników wciągam dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie !

Jeśli komuś coś się nie uda/ wypadnie itd. i nie będzie mógł wziąć udziału w symulacji to oczywiście zwracam wpłaconą kwotę, ale tylko do 15.09 br.

 

Przyjmuję zgłoszenia wyłącznie od Grup/ Ekip stałych, lub sformowanych doraźnie, tylko na ten MilSim- minimum 4-osobowych.

Zgłaszający w/w Zespoły są uznawani przeze mnie jako ich Dowódcy i tylko z nimi prowadzę korespondencję w temacie Gry.

Umundurowanie- OBOWIĄZKOWE dla Wszystkich Uczestników jest posiadanie jednolitego sortu mundurowego, czyli bluzy i spodni w takim samym kamuflażu !

Jeśli będzie to możliwe, to proszę o unifikację mundurową w Grupie.

 

Każde zgłoszenie Grupy musi zawierać:

- nick-i,

- kamuflaże poszczególnych chętnych,

- liczbę GPS obsługujących siatkę MGRS- warunek obowiązkowy.

 

Takie są moje warunki i koncepcja symulacji- kto ją akceptuje tego gorąco zapraszam.

Moja w tym głowa, żeby dobrze się bawił.

Komu nie odpowiada- zostaje w domu, nie wylewa swoich frustracji na forum, nie testuje mojej cierpliwości złośliwymi uwagami.

Jeśli ktoś jest ciekaw, z jakich powodów wprowadzam poszczególne ograniczenia to prosze pytać- chętnie wyjaśnię.

 

Choć porównania będą nasuwać się same, to proszę pamiętać, że to nie jest „RAZWIEDKA”.

 

Podjęta przeze mnie inicjatywa ma za zadanie stworzyć przestrzeń do spotkania ludzi o podobnych zainteresowaniach w celu rekreacyjnej rozgrywki. Wszyscy Uczestnicy przyjeżdżają i biorą udział w grze tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność. Osoby związane z organizacją gry nie biorą pośredniej i bezpośredniej odpowiedzialności za osoby w grze uczestniczące. MilSim jest tylko dla osób pełnoletnich.

Rola Organizatora ogranicza się do przygotowania listy chętnych, dystrybucji informacji, przygotowaniu scenariusza i fantów.

 

WARUNKI I OGRANICZENIA

Wymagamy od Was byście w lesie zachowywali się jak ludzie cywilizowani. W szczególności dotyczy to przestrzegania zakazu:

- zanieczyszczania gleby i wód- wszystkie, absolutnie wszystkie śmieci zabieracie ze sobą,

- rozniecania ognia poza miejscami do tego wyznaczonymi,

- wstępu na uprawy leśne do 4 m wysokości,

- wstępu do ostoi zwierząt.

Mapy oraz przedmioty fabularne zapewnia Organizator.

Współrzędne GPS będą podawane w systemie MGRS.

Zabronione jest stosowanie wszelkiego rodzaju wskaźników czy oświetlaczy laserowych emitujących wiązkę.

Zabronione jest stosowanie wszelkich urządzeń wspomagających widzenie w nocy (nokto- i termowizja).

Repliki z opcją regulacji FPS, dyszami czy reduktorami NIE GRAJĄ ,

Limity FPS:

 

 

- repliki snajperskie- 650,

- repliki szturmowe- 550,

- repliki karabinów wsparcia- 500,

- bliski dystans, budynki- 360.

 

Tym razem wymagam od Dowódców relacji z gry (AAR), po jej zakończeniu.

 

 

UZNAWANIE TRAFIEŃ

Liczy się każde bezpośrednie trafienie (nie rykoszet) w dowolne miejsce na ciele

Postrzał w plecak, wystającą ładownicę, karimatę itp. - jak postrzał w korpus.

Serie traktuje się jako jeden strzał.

W celu cichej eliminacji można zadawać „ciosy” gumowym nożem, gumową saperką, atrapą paralizatora itp. (lub innym - bezpiecznym, przeznaczonym do treningu) wyprowadzając realistycznie wyglądający cios. Należy przy tym upewnić się czy osoba uderzona w/w narzędziem zrozumiała co się właśnie stało.

DOBIJANIE RANNYCH I JEŃCÓW NIE MA ZASTOSOWANIA W GRZE.

Postrzał w broń eliminuje broń (można przejąć broń od rannego/zabitego gracza - należy wtedy podejść do takiego gracza poinformować go, że przejmuje się jego broń fikcyjnie, oznacza to że nasza broń jest sprawna, a przeciwnika uszkodzona).

 

Trafiony :

 

Krok 1- sygnalizuje otrzymanie postrzału głośnym „Dostałem !”,

Krok 2- pada na ziemię i nie gada, ale może jęczeć lub charczeć . Trafiony nie ostrzega, nie przeszkadza, nie nadaje przez radio,

Krok 3- OZNACZA SIĘ - kładzie/przewiązuje sobie CZERWONĄ szmatą lub kamizelkę odblaskową miejsce trafienia (w nocy oznacza się CZERWONYM światłem chemicznym , lub elektrycznym )

Gracz którego zgon nastąpił w nocy montuje w widocznym miejscu światło chemiczne w kolorze ŻÓŁTYM lub elektryczne CZERWONE, PULSUJĄCE,

Krok 4- może zmienić pozycję, czołgając się do około 3 m,

Krok 5- opatrzony (uleczony) może od razu wrócić do Gry.

 

Ranny, którego nie opatrzony w ciągu 30 minut od trafienia umiera i staje się TRUPEM.

 

W tej grze nie ma Medyków, jednak nikt nie może udzielić sobie sam pierwszej pomocy. Rannego opatruje towarzysz, kolega, sojusznik lub nawet wróg. Opatrujemy DOKŁADNIE miejsce trafienia, używając całego opatrunku lub bandaża. Musi być to zrobione porządnie i realistycznie. Osoby byle jak opatrzone będą proszone o opuszczenie Gry.

 

Ranny opatrzony przez przeciwnika może zostać przez niego:

-wzięty do niewoli – patrz punkt JEŃCY

-pozostawiony samemu sobie.

TRUP może udać się do domu lub bazy i tam pozostawać, będąc cały czas wyraźnie oznaczony.

 

AMUNICJA

Wszelkie repliki poza karabinami maszynowymi.

Można przenosić dowolną ilość magazynków załadowanych do poziomu real-cap (tyle, ile posiada palny odpowiednik danego magazynka, plus 5-6 kulek). Można przenosić amunicję luzem, tylko w ilości potrzebnej do jednokrotnego załadowania wszystkich posiadanych magazynków (czyli w sumie 2 jednostki ognia). Przykład- mam załadowanych 10 magazynków AK, czyli około 350 szt amunicji. Taką samą ilość kulek (350) mogę przenosić luzem.

Karabiny maszynowe zasilane z box-ów elektrycznych- (karabinek szturmowy z boxem/drumem nie jest karabinem maszynowym).

Można przenosić 2 szt. magazynków typu box zasypanych do poziomu 500 kulek na jeden box. Można przenosić amunicję luzem, tylko w ilości potrzebnej do jednokrotnego załadowania 2 szt. box-ów (czyli w sumie 2 jednostki ognia),

Karabiny maszynowe zasilanie z magazynków

Można przenosić dowolną ilość magazynków załadowanych do poziomu 1,5 real-cap (plus 5-6 kulek). Można przenosić amunicję luzem, tylko w ilości potrzebnej do jednokrotnego załadowania wszystkich posiadanych magazynków (czyli w sumie 2 jednostki ognia). Przykład- mam załadowanych 6 magazynków RPK, czyli około 390 szt. amunicji. Taką samą ilość kulek (390) mogę przenosić luzem.

 

Stosowanie w grze magazynków typu hi-cap (za wyjątkiem KM) jest ZABRONIONE. Osoba dopuszczająca się takiego procederu zostanie natychmiast uznana za TRUPA.

Można posiadać pustą szybkoładowarkę.

Aby uzupełnić wystrzeloną amunicję można skorzystać z :

a) poprosić o amunicję kolegów z zespołu, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników)

b) fizycznie przejąć amunicję z magazynków zabitych i przeszukanych wrogów, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników)

c) uzupełnić zapas z zasobów własnych (druga jednostka ognia).

 

JEŃCY

Nad jeńcem nie można znęcać się fizycznie.

Jeniec po 2 godzinach niewoli u przeciwnika musi odpowiedzieć na pytania zgodnie z prawdą.

Jeniec może być skuty, może podejmować próbę ucieczki, wyrwać broń strażnikom, lub zadawać rany nie skonfiskowaną bronią. Wszelkie działania, niezwiązane z obrażeniami fizycznymi, dozwolone.

Wypowiedzenie przez Jeńca formułki „BIAŁA FLAGA” oznacza zgodę na stosowanie rozwiązań umownych (umowne skucie, umowne przeszukanie itd.) i zakaz łamania tych umów przez jeńca.

 

PIROTECHNIKA

Zakaz używania własnej pirotechniki wybuchowej.

 

BEZPIECZEŃSTWO

Przez cały czas trwania symulacji każdy uczestnik musi mieć założone okulary ochronne. Zasada ta obowiązuje także podczas snu.

Zakazuję wykorzystywania statusu osób poza grą (rowerzyści, myśliwi, traktorzyści, żule).

Link to post
Share on other sites
  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Czyli jeśli 3 ludzie mają gorki zielone, a jeden ma zieloną i wstawki w kamuflażu, to już sort mundurowy nie jest jednolity?

Ponoć nie ma głupich pytań, ale pasuje się upewnić, a wszystko się wstydzi pytać i na mnie pada.

Link to post
Share on other sites

Czyli jeśli 3 ludzie mają gorki zielone, a jeden ma zieloną i wstawki w kamuflażu, to już sort mundurowy nie jest jednolity?

Ponoć nie ma głupich pytań, ale pasuje się upewnić, a wszystko się wstydzi pytać i na mnie pada.

sort jest jednolity jeśli ma bluzę i spodnie w identycznych barwach, unifikacja w Grupie jeśli wszyscy mają takie same sorty ;)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Jako organziator podobnych manewrów odpowem Ci tak. Hajs idzie na wódę dla Rosomaków. Bo jak se popiją to mają motywację by:

- siedzieć nad mapami

- jeździć teren i ustalać zadania dla uczestnika

- jeździć tam prywatnymi samochodami na prywatne paliwo w prywatnym czasie

- przygotowywać artefakty za te same pieniądze jak wyżej

- użerać się z uczestnikami którzy przyjadą i nie znają zasad oraz mają spodnie w MTP i gorkę w izłomie

- rozstrzygać mordobicia gdy ktoś wali serią na cały box a Ty twierdzisz że na 1,2 boxa

- żeby wywieźć po uczestniku śmieci

- żeby uczestnika wozić uazem po lesie co mu się spodoba

- żeby uczestnika poczęstować wódeczką ze wstępu.

 

 

I jak Ci tego Generał nie zapewni to masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez prawa do zwrotu papierów.

Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Być może głupie pytanie, ale nie byłem nigdy na Waszych imprezach a w tym wątku nie mogę znaleźć.

 

Czy dopuszczasz udział graczy po jednej stronie konfliktu w różnych kamuflażach? Mam na myśli:

Woodland, dpm, wz93, flecktarn (przykładowo). (Każdy gracz pełen sort w rozumieniu, bluza oraz spodnie w jednej barwie) oczywiście w miarę możliwości postaralibyśmy się na jak największą unifikację kamuflażu w drużynie.

 

Oraz jaki kamuflaż determinuje do jakiej strony konfliktu?

 

A także jaki jest limit liczebności "drużyny"?

 

Poważnie rozważamy przyjazd, ale chcemy mieć jasność.

 

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi :-)

Link to post
Share on other sites

Witam.

Wybacz, że pytam o pieniądze, ale chociaż ja chciałbym wiedzieć na co dokładnie one idą.

Pozdrawiam.

 

Ułatwie zadanie - w kwocie 30 zł otrzymujesz to co opisano w punkcie pierwszym. I nic ponadto. Tyle i az tyle. To nie combat alert by przedstawiac rozliczenie faktur (phun intended :icon_smile: :icon_smile: :icon_smile: ).

 

Pozatym zle postawione pytanie - pytaj co zapewnia org a nie na co wyda kase. Bo jak juz pisano moze na co chce.

Edited by Willard
Link to post
Share on other sites

Co dziwnego w tym, że chcę wiedzieć na co idą moje pieniądze?

Więc kulturalnie pytam i czekam na odpowiedź.

 

istotnie, nic w tym dziwnego.

Ponieważ jednak moja symulacja nie jest imprezą komercyjną, to nie muszę prezentować zestawienia kosztów (których cześć i tak wraca do Uczestników).

Jest natomiast dla ludzi dorosłych, którzy dobrowolnie podejmują decyzję z pełnym zrozumieniem zapisu z pierwszego posta:

"Takie są moje warunki i koncepcja symulacji- kto ją akceptuje tego gorąco zapraszam.

Moja w tym głowa, żeby dobrze się bawił. Komu nie odpowiada- zostaje w domu..."

 

Jeśli zaś chodzi o te wódkę, to ja bardzo chętnie, ale ze Wszystkimi Uczestnikami

 

...a dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach, przecież :icon_smile:

 

@ Kieker

 

Czy dopuszczasz udział graczy po jednej stronie konfliktu w różnych kamuflażach? Mam na myśli:

Woodland, dpm, wz93, flecktarn (przykładowo). (Każdy gracz pełen sort w rozumieniu, bluza oraz spodnie w jednej barwie) oczywiście w miarę możliwości postaralibyśmy się na jak największą unifikację kamuflażu w drużynie

Tak, unifikacja nie jest konieczna, tylko dobrowolna.

Jedynie kamuflaże rosyjskie zawsze trafiają do jednej strony.

 

Oraz jaki kamuflaż determinuje do jakiej strony konfliktu ?

Jak wyżej- nie mieszam ruskich z zachodnimi...ale mogę coś tam pomieszać, inaczej :icon_wink:

 

 

A także jaki jest limit liczebności "drużyny"?

Konieczne minimum to 4 bystrych, a maksymalnie...to nie myslałem.

Powiedzmy, ze 12 chłopa.

 

ZAPRASZAM WAS !

Edited by Genierał
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...