plastelina11 Posted October 29, 2017 Report Share Posted October 29, 2017 Witam. Jak w temacie mam problem z moim boczniakiem na GreenGas. Przy naciśnięciu spustu czasami zamek odskoczy całkowicie ale za drugim naciśnięciem spustu zatrzymuje się w połowie przez co przez co nie można oddać kolejnego strzału. Wszystko działało ładnie pięknie do pierwszego wyjścia w las. Co zrobić? przeczyszczenie załatwi sprawę czy coś nie tak z podawaniem gazu z magazynka? Quote Link to post Share on other sites
NoWay Posted October 30, 2017 Report Share Posted October 30, 2017 Czyszczenie to zawsze pierwsza rzecz, jaką się robi. Pomijam, że powinieneś czyścić gaziaka po każdej strzelance. Znajomy miał podobny problem z 1911 od KJW, czyszczenie załatwiło sprawę. Jeśli czyszczenie nie pomaga, to sprawdź, czy magazynek dobrze jest nabity, bo może nie mieć siły odrzucić zamek do tyłu i się blokuje na kurku. Quote Link to post Share on other sites
plastelina11 Posted October 30, 2017 Author Report Share Posted October 30, 2017 Koledzy mi powiedzieli ze już zimno było i uszczelki mogły puścić. Jest taka opcja? Jeśli czyszczenie nie pomaga, to sprawdź, czy magazynek dobrze jest nabity, bo może nie mieć siły odrzucić zamek do tyłu i się blokuje na kurku. Czyściłem nie pomogło. Jestem nowy w tym dobrze nabity to co znaczy? Quote Link to post Share on other sites
NoWay Posted October 30, 2017 Report Share Posted October 30, 2017 Najprościej sprawdź, czy w temp. pokojowej masz takie same objawy. Wtedy się dowiesz, czy to temperatura. Rozumiem, że po czyszczeniu nasmarowałeś go również? A nie tylko wyczyściłeś? Nabijasz gaz poprawnie, tzn magazynek na dole, butla u góry i trzymasz przez dłuższą chwilę? Quote Link to post Share on other sites
plastelina11 Posted October 30, 2017 Author Report Share Posted October 30, 2017 W domu też nie działa. nie smarowałem i tak nabijam poprawnie. jakbym oddal go do serwisu to ile by mogli sobie za to wziąć? Quote Link to post Share on other sites
NoWay Posted October 31, 2017 Report Share Posted October 31, 2017 To przede wszystkim nasmaruj go najpierw. Podczas smarowania oglądnij cylinderek, czy gdzieś nie jest pęknięty. A serwis to prawdopodobnie zależne od usterki. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.