Parman Posted January 6, 2018 Report Share Posted January 6, 2018 Witam wszystkich ponownie ;) Mam takie oto zapytanie, jestem świeży, wręcz zielony i sam nie mogę sobie na to pytanie odpowiedzieć... Szukam repliki do lasu i do cqb, tak pół na pół. Pierwsza G&G Predator Widziałem ją tylko na zdjęciach, wiem ze nie ma blowbacku ale jakoś mi to bardzo nie przeszkadza, wygląda naprawdę kozak. Druga\ie ICS Mam nie daleko siebie sklep specjalizujący się w ICS, tylko że nie wiem nic na temat tej że repliki (na forum tez tego mało) Strzelałem z tego i nawet fajnie się strzelało, wiem że są tam serie proline i sportline, jeżeli się nie mylę. Teraz tak, który z tego będzie dobrze wybrać (nie musi być konkretny model, ale jak powiedzieli byście mi "bież prolina i będziesz zadowolony" to będę wiedział na co się nakierować. A może predatora? Pozdrawiam wszystkich :) Quote Link to post Share on other sites
Spirit_ Posted January 6, 2018 Report Share Posted January 6, 2018 Ics ma dzielony gearbox, możesz szybko zmienić setup repliki z cqb na las. Ogólnie mam stare Mp5 ics ponad 30k przebiegu i 28 rps. Po ponad 8 latach strzela super, praktycznie bez awarii i uszkodzeń. Polecam Ics. Quote Link to post Share on other sites
MatiasAMP Posted January 6, 2018 Report Share Posted January 6, 2018 Tu masz temat o M4 ICS, prawie 90 stron więc miłego czytania. http://forum.wmasg.pl/topic/4456-oficjalny-m4a1-ics/page__hl__%20m4%20%20ics Mam stare M4 ICS również 8 lat. Na stocku wystrzeliłem ponad 100k kuleczek i kompletnie nic się nie działo. Chciałem dodać jej pare fps i zmieniłem sprężynę na m120, głowicę tłoka i cylindra. Tłok niestety miał jakieś opory i wsadziłem spowrotem stockowy. Niedawno pękła mi plastikowa komora podczas zdejmowania z lufy którą zamieniłem na metalową ICS. Gearboxy mam 2, pierwszy pod CQB drugi pod las. Zmiana trwa 30 sekund. Ja od siebie mogę polecić z całego serca lecz predatora od G&G nie widziałem Quote Link to post Share on other sites