Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Dygotający silnik M4 - podkładkowanie


Recommended Posts

Cześć,

 

Robiłem wczoraj podkładkowanie GB, zero tarć, mikroluz na zębatce silnikowej. Wszystko działało, dzisiaj przy strzelaniu poczułem dygotanie silnika wewnątrz chwytu, kable letnie. Co może być problemem? Luz za mały na zębatce silnikowej (mikroskopijny), czy może zębatka zbyt wysoko/nisko?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Muszę odkopać.

 

Po wymianie okablowania na cieńsze silnik znowu podskakuje. Wydaje mi się, że chwyt pistoletowy jest odrobine szerszy, niż standardowy. Jest możliwe, że jest w nim po prostu za luźno? Trudni mi uwierzyć, że to zębatka znowu (ani nie rzęzi, luz lekki jej tam zrobiłem, nie grzeje kabli ani wtyków).

Link to post
Share on other sites

Oklej silnik izolką, żeby ciasno siedział w chwycie i chyba z głowy. U mnie silnik siedział w chwycie luźno i przy rozpoczęciu pracy silnika było czuć uderzenie wewnątrz chwytu.

 

Za mocno grzeje się bez izolatki, z izolatką by się zagotował. Problem w sumie przestał występować, po prostu, wyciągnąłem i włożyłem silnik z 15 razy i już jest ok.. Sam nie wiem od czego.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...