IamHere2Kill Posted April 18, 2018 Report Share Posted April 18, 2018 Witam, W moim SCARze od WE (Mk 17 MOD 0) prawdopodobnie przestał działać system zwalniania sprężyny. Nie mam pojęcia dlaczego; stało się to kiedy odkręciłem, a potem przykręciłem selektor ognia po jednej stronie broni. Po kilku zmianach trybu safety-semi-auto zauważyłem, że ten system przestał działać - jego dzialanie objawia się w sposób, iż po oddanym strzale (auto/semi) i zmianie trybu ognia na safety broń spuszcza sprężynę (wydaje wtedy charakterystyczny dźwięk i wibrację). Ale po kilku razach nagle, bez powodu, przestała tak robić. Wie ktoś co może być przyczyną? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted April 18, 2018 Report Share Posted April 18, 2018 Może akurat tłok zatrzymał się w maksymalnie zwolnionej pozycji? Dotknij leciutko spustu tak żeby sprężyna się trochę napięła, ale nie było strzału i wtedy weź na safe. Miałem w innej replice ze zwolnieniem sprężyny że pomimo zwolnienia anti-reversala sprężyna się nie luzowała, sam silnik trzymał nawet maksymalnie napiętą. W innej replice silnik trzymał napięty tłok na 3-4 zębach, jak tłok był bardziej naciągnięty to już zwalniał. Quote Link to post Share on other sites
IamHere2Kill Posted April 18, 2018 Author Report Share Posted April 18, 2018 Dodam że po obejrzeniu Gearboxa z zewnątrz widać, że sprężyna jest luźno (tak myślę). Jedynie dziwi mnie to, że zniknęła charakterystyczna wibracja i dźwięk. Spróbowałem, nic to nie zmieniło :/ Naciągnęło ją i została w pozycji naciągniętej Quote Link to post Share on other sites
Duch_Banka Posted June 10, 2018 Report Share Posted June 10, 2018 U mnie, w WE Katanie, mam ten sam problem. Też szukam rozwiązania... docelowo zamierzam wstawić mosfet z AB, więc zwalnianie sprężyny przez ten mechanizm nie będzie istotne (chyba,że się mylę..). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.