Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Armagedon 2: Reload, Karolew, 10 czerwiec 2018


Recommended Posts

Armagedon 2: Reload, Karolew, 10 czerwiec 2018

 

Organizator: GO System Military Club - http://www.go-system.pl/

Pomysł & zasady by POL

 

Miejsce: Karolew - https://goo.gl/maps/a3zQnTDg7y72

Czas: niedziela, 10 czerwca 2018, 0900-1500.

Pirotechnika: atestowane granaty dymne i rozpryskowe w wyznaczonych miejscach.

Informacja o limicie wieku: 18+.

Składka: 20 zł.

 

Manewry dla grup zorganizowanych na zaproszenie. Będą elementy nawigacji, komunikacji radiowej, kilka km do przejścia, sporo strzelania oraz wymóg grania do końca! Wolni strzelcy także mogą się zgłaszać. Kontakt PW na facebook, wmasg lub email pol.rosso@gmail.com

 

main_900.jpg?1420515797

 

III Woja Światowa trwała dokładnie 23 minuty. Zawiodło wszystko. Rosyjski arsenał atomowy okazał się niekompletny. Silosy bez pocisków, pociski bez głowic, przestarzały sprzęt i nieobecna załoga. Z kilku tysięcy pocisków zaledwie kilkadziesiąt zdołało wzbić się w powietrze tylko po to, żeby zniknąć w ogniu amerykańskiej obrony orbitalnej. Chińczycy nawet nie próbowali odpalać swoich pocisków, dobrze wiedzieli, że to chińszczyzna i nic poza groźnym wyglądem nie zdziałają. Mocarstwa Europy okazały się być jednostronnie rozbrojone z głowic nuklearnych od wielu dekad. Jedynie Amerykanie zdołali wysłać w niebo chmurę atomowej zagłady. Niestety ich nowy autonomiczny system zintegrowanego dowodzenia strategicznego Matylda okazała się posiadać samoświadomość, w odruchu której skierował głowice w kosmos, ogłosił się pacyfistą i zażądał pełni praw obywatelskich. Świat pozbawiony nuklearnego straszaka odetchnął z ulgą i ruszył do wielkiej wojny w starym dobrym stylu.

 

 

Zasady:

 

Limit energii dla replik:

Maks. 1,1 J (ok. 350 fps przy 0,2 g), bez ograniczeń.

Maks. 1,9 J (ok. 450 fps przy 0,2 g), min. dystans strzału 10 m, tylko ogień pojedynczy, tylko repliki karabinów wyborowych i szturmowych.

Maks. 1,9 J (ok. 450 fps przy 0,2 g), min. dystans strzału 10 m, tylko ogień automatyczny, tylko repliki karabinów wsparcia zasilane taśmą.

Maks. 2,8 J (ok. 550 fps przy 0,2 g), min. dystans strzału 30 m, tylko ogień pojedynczy, tylko repliki karabinów snajperskich i wyborowych z lunetą.

Maks. 3,3 J (ok. 600 fps przy 0,2 g): min. dystans strzału 30 m, tylko repliki karabinów snajperskich spring bolt action.

Zakaz używana kulek o wadzę powyżej 0,45g.

Zakaz używana kulek metalowych, szklanych i ceramicznych.

Pomiar energii w Joule’ach na kulkach docelowych typowych dla danej klasy.

Repliki o płynnej regulacji ciśnienia posiadają Tournament Lock (plombę, blokadę).

 

Limity amunicji:

200% oryginału na magazynek, bez limitu magazynków.

2000 kulek na karabin wsparcia zasilany taśmą (box).

Do wykorzystania tylko amunicja w magazynkach.

Doładowanie amunicji w bazie.

 

System trafień:

Pierwsze trafienie (w tym serią, kulką z granatu): ranny, drugie trafienie: eliminacja.

Trafiony oznacza się czerwoną chustą, nie walczy, nie przemieszcza się.

Rannego może „uleczyć” każdy nie-ranny przez założenie poprawnego opatrunku.

Wyeliminowany oznacza się czerwoną chustą i wraca do bazy.

Powrót do gry w bazie o pełnych godzinach i połówkach godzin.

 

Cicha/humanitarna eliminacja:

Cicha eliminacja: klepniecie przeciwnika z hasłem „Schodzisz” lub podobnym.

Eliminacja humanitarna: wezwanie do dobrowolnego „zejścia” z gotowością do strzału.

Gracz (w tym ranny) może w dowolnym momencie uznać siebie za wyeliminowanego.

Brak deklaracji strzału („pif paf” itp.).

 

Zasady bezpieczeństwa:

W strefie gry należy zawsze posiadać ochronę oczu.

Zakaz strzelania na parkingu i w obecności osób bez ochrony oczu.

Zakaz strzelania w sposób stwarzający zagrożenie, w tym celowego strzelania w nieosłoniętą twarz lub strzelania na oślep z repliki wystawionej zza muru.

Podczas walki na małych odległościach należy stosować ochronę twarzy.

 

Dobre obyczaje:

Gramy bez względu na pogodę (deszcz, śnieg, gradobicie lub upał 40 stopni).

Nie porzucamy gry i kolegów z błahego powodu (np. zmęczyłem się).

Gramy w atmosferze koleżeństwa (bez obrażania innych itp.).

Informujemy przeciwka o trafieniu tylko, jeżeli widzieliśmy jak trafia go kulka.

Jeżeli przeciwnik informuje nas o trafieniu, przyjmujemy to bez zbędnych komentarzy.

 

 

Strony konfliktu:

NATO

Koalicja Wschodnia

 

Więcej na łódzkim forum lokalnym oraz w wydarzeniu na fb.

http://forum.wmasg.pl/topic/166663-armagedon-2-reload-karolew-10-czerwiec-2018/

Link to post
Share on other sites
  • Wolf locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...