Frykasewski Posted June 10, 2018 Report Share Posted June 10, 2018 (edited) Witam po wymianie sprężyny z 120 na 90 guardera mój pj spr zrobił się głosniejszy i zmienił dźwięk oraz co kilka strzałów przerywa Full auto. video-1528644383.mp4 Edited June 10, 2018 by Frykasewski Quote Link to post Share on other sites
Frykasewski Posted June 10, 2018 Author Report Share Posted June 10, 2018 (edited) Znalazłem jeszcze taki element na podłodze może przez to przerywa spust. Znalazłem podkładkę zębatki która mi wypadła więc jej brak może to powodować. Edited June 10, 2018 by Frykasewski Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted June 10, 2018 Report Share Posted June 10, 2018 Powodów może być wiele. Uszkodzone okablowanie, zaśniedziałe styki, problem z selektorem/przerywaczem/kostką stykową/spustem. Natomiast nie mam pojęcia co to za część, nie wygląda na żadną z repliki. Najlepiej oddaj komuś na serwis :) Quote Link to post Share on other sites
Frykasewski Posted June 10, 2018 Author Report Share Posted June 10, 2018 spróbuje zamontować brakującą podkładkę i zobaczymy przed zmianą sprężyny działało dobrze. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted June 10, 2018 Report Share Posted June 10, 2018 Jaką podkładkę? Quote Link to post Share on other sites
Frykasewski Posted June 10, 2018 Author Report Share Posted June 10, 2018 Podkładkę od zębatki zamontowane były 3 razem ale jedna mi wypadła i są teraz dwie razem Quote Link to post Share on other sites
Frykasewski Posted June 10, 2018 Author Report Share Posted June 10, 2018 przy rozbieraniu zauważyłem nie do końca przerwany czerwony kabel przez zębatkę więc chyba to jest winowajcą Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted June 10, 2018 Report Share Posted June 10, 2018 Głośniej - bo podkładka Problem z auto - hmm a co jest na drugim zdjęciu? Wg mnie aż dziwne, że strzela bez tych elementów... Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted June 11, 2018 Report Share Posted June 11, 2018 Thor, myślę że to nie są części z repliki. Rozebrałem sporo replik m4 w tym spr'ke od P&J i one czegoś takiego nie mają... przynajmniej nie w stocku. Frykasewki już wyżej napisał, że miał przerwaną izolację, wiec powód jak na ten moment jest oczywisty. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted June 11, 2018 Report Share Posted June 11, 2018 Oglądałem to wczoraj z telefonu i wydawało mi się że to na dole zdjęcia to płytka stykowa selektora :D Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted June 11, 2018 Report Share Posted June 11, 2018 Też przeszło mi to przez myśl, ale serio... nigdy w życiu czegoś podobnego nie widziałem, ani nie sądzę aby była to jakakolwiek część gearbox'a. A co do plytki, w sumie to coś podobne jest trochę do płytki z gb v3, no ale... Quote Link to post Share on other sites
Frykasewski Posted June 13, 2018 Author Report Share Posted June 13, 2018 Sprawa wygląda tak zlutowałem kabel i zmieniłem na początkową sprężynę 120 i gearbox pracuje normalnie a więc nie wiem już o co chodzi jak miałem 90 dłuższą guardera to był problem jak w temacie. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted June 13, 2018 Report Share Posted June 13, 2018 Dłuższą?? A na pewno była do typowego AEGa? na pewno to o czym piszesz to nie wina sprężyny. Może skoro połatałeś przewód to wsadź tą 120kę. Quote Link to post Share on other sites
Frykasewski Posted June 13, 2018 Author Report Share Posted June 13, 2018 (edited) Na 120 mi działa normalnie jak miałem sp90 guardera to były te problemy. Może jak bym spróbował jeszcze raz ją zamontować to by działała po podkładkowaniu ale nie chce mi się znowu tego rozbierać. Edited June 13, 2018 by Frykasewski Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted June 13, 2018 Report Share Posted June 13, 2018 Jak rany... 1- Sprężyna nie ma nic do podkładkowania... chyba, że jak wymieniasz sprężynę to wywalasz koła i podkładki i wkładasz je od nowa... ale nie bardzo wiem po co by to miało być... 2- Słabsza sprężyna nie może generować problemów... Ewidentnie problemem był problem z przetartym przewodem - mały przekrój przewodu nie puszczał tyle prądu, żeby silnik miał siłę obrócić zębatkami. Quote Link to post Share on other sites
Frykasewski Posted June 13, 2018 Author Report Share Posted June 13, 2018 Wczoraj po zrobieniu przewodu było to samo myślę że to przez kostkę stykową bo słabo mi wtedy stykała i teraz przygiąłem blaszki. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted June 13, 2018 Report Share Posted June 13, 2018 Tak czy inaczej, wymiana sprężyny na słabszą w żaden sposób nie może generować takich objawów. Quote Link to post Share on other sites
Frykasewski Posted June 13, 2018 Author Report Share Posted June 13, 2018 (edited) założyłem 90 i przy semi są dwa strzały full auto działa w miarę normalnie można tak to zostawić czy nie bo potrzebuje na jedną rozgrywkę a potem będę wymieniał bebechy. Sprawdziłem działa fajnie nic nie zacina. Edited June 13, 2018 by Frykasewski Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted June 13, 2018 Report Share Posted June 13, 2018 (edited) Dwa strzały??? :O Znaczy, że naciskasz raz spust, a replika strzela dwa razy w opcji selektora "semi"? Znaczy masz coś popieprzone dookoła selektora ze wskazaniem na dźwignię przerywacza. Edited June 13, 2018 by thor_ Quote Link to post Share on other sites
Frykasewski Posted June 13, 2018 Author Report Share Posted June 13, 2018 Tak 2 strzały na wciśnięciu. Wiem że mam coś z selektorem ale będę to robił w następnym tygodniu na razie zależy mi żeby replika była sprawna na niedziele a 2 seria jak najbardziej mi odpowiada Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted June 13, 2018 Report Share Posted June 13, 2018 Jak otworzysz GB, to sobie dokładnie obejrzyj na jakimś filmie w sieci i porównaj z Twoim, pracę DŹWIGNI PRZERYWACZA Quote Link to post Share on other sites
Frykasewski Posted June 13, 2018 Author Report Share Posted June 13, 2018 Wiem oglądałem wcześniej i wiem o chodzi powymieniam i będzie dobrze. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted June 13, 2018 Report Share Posted June 13, 2018 4 godziny temu, thor_ napisał: 2- Słabsza sprężyna nie może generować problemów... Może. 3 godziny temu, thor_ napisał: Tak czy inaczej, wymiana sprężyny na słabszą w żaden sposób nie może generować takich objawów. Takich jak na filmie oczywiście nie, zgadzam się. 3 godziny temu, thor_ napisał: Dwa strzały??? :O Znaczy, że naciskasz raz spust, a replika strzela dwa razy w opcji selektora "semi"? Znaczy masz coś popieprzone dookoła selektora ze wskazaniem na dźwignię przerywacza. Raczej jest to kwestia zbyt mocnego silnika/akumulatora. Mosfet z AB załatwi sprawę. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted June 13, 2018 Report Share Posted June 13, 2018 Po co mosfet? Dźwignia przerywacza - sprężyna - płytka selektora tu jest problem. Replika strzela na semi dwa razy bo po drugim strzale kostka dopiero jest "odepchnięta przez dźwignię" od styku. 20 lat bez mosfetów repliki działały jak powinny a dziś jest mosfet potrzebny ??? Dziwne... Śmiech mnie ogarnia na te nowinki coraz częściej... Quote Link to post Share on other sites
Frykasewski Posted June 13, 2018 Author Report Share Posted June 13, 2018 Sam nie wiem co jest jak włożyłem 120 działało dobrze zmieniłem sprężynę tym razem bez zbędnych problemów z przemieszczeniem części i dziwnie to działa. Na początku strzela mi pojedynczo tłok zostaje w tylnym położeniu czasami nie strzeli a po tym jak postrzelam kilka razy z full auto i ustawię semi zaczyna normalnie pracować gearbox tylko że strzela podwójnie na pewno działa to lepiej niż przed założeniem tematu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.