Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

wallop

Banned
  • Content Count

    1340
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Skoro już ją masz to według mnie lepiej tuningowac. Lepszym wyborem byłaby Specna Edge lub jeszcze lepiej Evolution Airsoft. Musisz zadać sobie pytanie czy jest sens pozbywać się B01 dla w/w replik. Nie wiem skąd masz tą replikę, ale jeśli jest nowa to możesz ją zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Jeśli używana to zapewne stracisz jakąś część kasy przy sprzedaży, a też nie wiadomo kiedy i czy w ogóle ktoś ją kupi. Jeśli chodzi o tuning B01 to ustal budżet, a potem przejrzyj forum bo to replika już dość stara, ludzie tuningowali ją tysiące razy (ten czy też inny model, jeden pies) i serio jest masa informacji co i jak zrobić aby było dobrze. Ustal budżet, oczekiwania i przejrzyj forum. Zbierz informacje i napisz posta w celu weryfikacji czy Twoje założenia mają sens byś nie wpakował się w kłopoty.
  2. Pokaż zdjęcie okna w lufie. Mam nadzieję, że okno powiekszales w kierunku końca, a nie poczatka lufy. Sprawdź czy gumka nie jest uszkodzona. Czy nie ma dziurki i czy kołnierz nie jest przypadkiem przeciętny. Zajmij się też gearboxem. Wrzuć dysze z uszczelnieniem, metalowa głowice cylindra, lepsza głowice tłoka i sam tłok. W sumie cylinder też bym wymienił bo to koszt 30-40zl, a stal jest o wiele lepsza od mosiądzu. Po dłuższym czasie użytkowania wewnątrz mosieznego cylindra gromadzi się starty na pył mosiądz połączony ze smarem. Stal jest praktycznie nie do ruszenia.
  3. Stock to typ2, wystarcza w zupełności nawet pod ciężkie kulki.
  4. Hmmmm... zmierz dystanser i dopasuj okno do dystansera?
  5. Z 200zł max za nówkę, za 350-400zł można mieć nowy szkielet Retro Arms CNC. Za granicą bezpośrednio u producenta kosztuje 32,50$ co po aktualnym kursie dolara 3,8zł daje trochę ponad 120zł. Za jego ściągnięcie nawet cła i vatu nie naliczą.
  6. Przyczyn może być wiele, począwszy od uszkodzonej gumki, poprzez problem z dyszą czy osią kończąc na braku kompresji w cylindrze/uszkodzonych częściach wewnątrz gearboxa.
  7. 1. Jakich kulek używasz? 2. Zmień gumkę hop-up lub popraw ułożenie aktualnej.
  8. Czyli replika strzela, ale kulki nie wylatują?
  9. Emke Cymy sobie odpuść. Płacenie za ten szajs 630zl to głupota. W tej samej cenie masz o wiele lepsza Specne z serii B. Dorwać w okolicach 700zl można także Specne Edge i w sumie tą replike polecałbym Ci na start. Wnętrze jest już wstępnie stuningowane. Co prawda na chińskich częściach, ale o wiele lepsze niż ma jakąkolwiek inna replika w tak niskiej cenie. Zerknij także na zbrojownia.linuxpl.com i repliki Evolution Airsoft. Można dostać niektóre modele w cenie około 700zl (nie wiem czy są aktualnie dostępne). Z AK od siebie polecam Cm045. Toporna konstrukcja jednak wnętrze gorsze niż w Specnie Edge. Sprężyny na mocniejsza nie wymieniaj przed serwisem zerowym, uszczelnieniem, spodkladkowaniem zebatek i ewentualnie wymiana newralgicznych części. Sprezyne wymienia się na samym końcu gdy replika jest już poprawnie poskladana.
  10. Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale jeśli chodzi Ci o długość okna to niestety Lambda szału nie robi. Pod Maxx Model trzeba okno powiększać. Co do braku symetrii niestety nie wiem dokładnie co masz na myśli, musiałbyś przedstawić to na jakimś rysunku. Na tyle komór Maxx ile miałem żadna nie była wadliwa jednak każda wymagała od lufy szerszego/dłuższego i czasem głębszego okna pod dedykowane dystansery. Zawsze warto to zrobić aby dystanser, który wchodzi w okno lufy swobodnie profilowal gumkę i mógł wrócić do pierwotnej pozycji. Gdy okno jest zbyt ciasne łatwo uszkodzić gumkę, bardzo łatwo także o krzywy profil cycka podkrecajacego kulkę przez co kulki skrecaja. Ważne są też fazy na oknie, zwłaszcza przy stosowaniu ciężkich kulek gdzie dość mocno podkreca się houp przez co dystanser mocno napiera na gumkę, a gumka może zostać przeciętna w jego miejscach.
  11. ICS to inny typ replik dlatego MI nie będzie pasować bo GC16 to standard Tokyo Marui.
  12. Bazuj na pomiarach, a nie subiektywnych doznaniach. Jak zwykle duże znaczenie ma efekt placebo. Kup chronograf i taśmę mierniczą bądź dalmierz. Bez tego lipa. Do komory Maxx fioletowy Prometheus pasuje jak najbardziej i dobrze się uszczelnia o ile reszta jest dobrze poskladaba, aczkolwiek osobiście na zielonej GG uzyskuje lepsze wyniki i powtarzalność Polecam Ci kupno ponownie Maxx Model. Jedna wadliwa sztuka na tysiące wyprodukowanych to nic takiego. Wedle tego co producent mówi wyniki fps rzeczywiście są o kilkanaście, a nawet więcej fps większe względem innych komór no i brak jakichkolwiek problemów z podawaniem kulek.
  13. Nie sądzisz, że skoro oddajesz replikę do serwisu to serwisant powinien dobrać wszystkie części tak aby były dobrze spasowane, a replika bezawaryjna? Twoje pytania na ten moment wydają mi się bezsensowne i kierowane powinny być stricte do serwisu, a nie na to forum zwłaszcza, że ono aż kipi informacjami i odpowiedziami. Kolejno... Odpowiedzi nt. ilości zębów tłoka, rodzajami cylindrów czy komór Maxx zostały już udzielone. Sprawdzenie na czym polega różnica pomiędzy MI, a ME zajęło mi 10 sekund, wystarczyło wejść w linki, które podałeś. ME Pro "for Tokyo Marui (include KRYTAC, except KWA) M4/M16 Standard AEG series" MI Pro "for ICS CXP/CS4/EBB (include old models) M4/M16 AEG series" Co do tlokow poczytaj o korekcie AOE (ang. Angle of Engagement) Co do cylindrów poczytaj o Joule Creepie. Rodzaj cylindra to przede wszystkim jego pojemność. Typ cylindra zależny jest od wycięcietego w nim okna i średnicy wewnętrznej. Cylindry Long pasować będą tylko do przedłużonych gearboxow. Czasem wymiary między producentami się różnią i cylinder do jakiegoś szkieletu może nie pasować, ale typ cylindra nie ma z tym nic wspólnego. Zostaw stock i go wypoleruj wewnątrz bądź kup cylinder stalowy np SHS, Tornado, ArmaTech czy inny chińczyk. Po zakupie sprawdź tylko wykończenie czy nie ma żadnych zadziorow i czy jest wypolerowany na lustro. Te cylindry do GC16 pasują.
  14. Tłok, który wymieniłes wyżej szybko Ci padnie. Ma on trochę inna konstrukcje niż tłok z wycięciami okrągłymi bądź bez wycięć. Osobiście brałbym bez wyciec SHS niebieski lub fioletowy, ArmaTech, ZCI - wszystko to jedno i to samo i wytrzymują tyle samo. Lufy KMHead nie są najgorsze, ale wewnątrz posiadają powłokę teflonowa, która się lubi ścierac. Wybierz lufę bez żadnych powłok, stalowa np. ZCI, Steelbull bądź Lambda. Kulki BLS 0,3-0,32g będą odpowiednie dla szturmu 450fps. Cylinder typ2 może byc ciut zbyt pojemny, ale to wyjdzie w testach na chronografie. Zestaw, który wyżej wymienił puzel będzie bardzo okej jednak zamiast niebieskiego Madbulla do komory Maxx bardziej polecam zielona GG. Testowałem większość polecanych gumek i GG w każdej replice, która robiłem dawała najlepsze wyniki. Dostać ja można za 20 parę zł.
  15. wallop

    Emki E&L

    https://wmasg.com/pl/forum/topic/161509-el-seria-m4/page/17/#comments Polecam trochę się wysilić i poszukać zanim założy się kolejny temat z pytaniami na które zostały już udzielone odpowiedzi. Internet jest pełen informacji nt. tej repliki. Nie jest to nowa replika i środowisko zarówno polskie jak i zagraniczne zna już te repliki na wylot.
×
×
  • Create New...