Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

wallop

Użytkownik
  • Content Count

    1225
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No chyba wyżej już to opisałem, poczekaj aż wypowiedzą się inne osoby.
  2. Cięższe kulki stawiają większy opór sprężynie przez co kulki słabiej dociskają dyszę. Zdemontuj upper i sprawdź czy dysza w pozycji wysuniętej unosi się do góry, czy ma luz góra<>dół, prawo<>lewo - jeśli tak to nie znam innego rozwiązania jak wymiana dyszy/głowicy cylindra tak aby ściśle do siebie pasowały. Mało tego... Problem jest bardziej rozległy. Nawet gdy połączenie dysza<>głowica cylindra będzie sztywne to i tak kulki mogą "deformować", unosić kołnierz gumki, który może delikatnie wystawać z komory przy wlocie kulek. Nie powoduje to wówczas jako tako problemu ze szczelnością czy podawaniem kulek, lecz właśnie kolejna kulka może ten kołnierz lekko deformować. W takim wypadku lepiej użyć twardszej gumki bądź lekko wysunąć lufę z komory tak aby kołnierz lufy lekko się schował. Nie umiem tego inaczej opisać... Kwestia prób i błędów, analizowania, nauki... Jeśli coś nie gra, nie działa tak jak powinno znajdź przyczynę i ją wyeliminuj. Na odległość ciężko będzie komukolwiek poradzić, opisywać można jedynie najczęstsze przypadki/problemy.
  3. Niektóre lufy wręcz tego wymają. Niektóre marki fabrycznie poszerzają/wydłużają okna w swoich lufach np. Prometheus lub Edgi. Okno w lufie to jedno, dystanser także przechodzi przez okno w komorze, które czasem jest zbyt wąskie lub zbyt krótkie i wymaga to korekty. Najlepiej widać to przy dystanserach Prometheus lub dedykowanych do komory Maxx Model. W przypadku komory Maxx masz dwa dystansery typu Omega krótki i długi. Ten długi nie pasuje chyba do żadnej lufy i wymaga to przedłużenia okna. Konsekwencje? O ile poprawnie zostanie to wykonane i poskładane w całość - bezproblemowe podkręcanie nawet łożysk 0,89g - testowałem. Jeśli łożyska 0,89g przy 600fps'ach potrafią poszybować w kosmos to chyba dobrze :D W każdej replice w której robiłem w ten sposób flata kulki dostawały kilka fps'ów więcej po wyregulowaniu hopa. W konwencjonalnym hopie z walcowym dystanserem mając np. 500fps w replice, po regulacji fps'y spadały do np. 460. W przypadku flathopa z przedłużonym oknem te fps'y spadają minimalnie do 490-480, więc jest to zysk 20-30fps, czyli można rzec tak jakbyś włożył o półkę mocniejszą sprężynę. Ogółem same pozytywy, byle nie piłować lufy dremelem albo pilnikiem :D Ciekaw jestem opinii innych osób, które w ten sposób robią flata.
  4. wallop

    Specna Arms - EDGE

    Jeśli jeszcze nie kupiłeś to dobrze, lepiej kup coś co jest proste i przyszłościowe. Edge jest spoko w stocku, ale nie warto w nią inwestować kroci. Stock części wystarczają w zupełności, mosfet jest i wsio. Co najwyżej tak jak AnR mówi, flat, pół-precka, lepsza gumka.
  5. Tak, będzie o niebo lepsza.
  6. Ja tam zawsze wkładam ten sam set... tłok SHS niebieski bez wycięć (sporo rebrandów m.in Rocket, Specna) bądź Retro CNC i głowica POM Ultimate bądź czerwona SHS. Zależnie od budżetu klienta. Żadnych problemów. Nie odciążam, nie dociążam. Po prostu.
  7. Przy 11,1V jest duże ryzyko, że coś padnie. Specna ma kilka wersji gearbox'ów. Przy wersji Upgraded myślę, że można skusić się nawet na 11,1V jednak tak czy siak i tak istnieje ryzyko uszkodzenia. Mosfet to koszt 50zł, okablowanie muldental kosztuje około 5-6zł/metr. Zwiększy to żywotność styków co nawet przy lipo 7,4V ma znaczenie. Kable będą mieć mniejszą rezystancję więc wzrośnie rof i reakcja na spust. Na pewno warto wypodkładkować zębatki, zrobić korektę aoe itd. Ogólnie podstawy i jest to inwestycja około 200-300zł na początek aby replikę dopieścić.
  8. Usuń póki co Sorbo i zastąp zderzak zwykłą gumą. Sorbo bardzo często powoduje spadki fps.
  9. Kompletnie inna sprężyna. Element 155 daje ponad 560fps Modify 150 okolice 540-550fps sarmon, jaki masz zderzak tłoka? Ja pod lufy ~500mm wsadzam typ2 dla kulek 0,3-0,32g i typ1 dla kulek 0,36-0,4g (dobór kulek zależny od fps). Przy 500fps używałbym 0,4g i ładował cylinder typ1. Typ0 i typ0bu są zdecydowanie zbyt pojemne. Dość dziwny jest spadek 40fps pomiędzy 0,36, a 0,4g więc to nie kwestia kalibracji. Zauważ, że 0,28g i 0,36g mają dość zbliżony wynik, zmienia się to dopiero przy 0,4g+. Jakiej marki kulki?
  10. Ale jakie M130 i jakie M140?
  11. Zależy jak ciężki masz palec. Ogólnie prędzej padną Ci zebatki, tłok niż spali się elektronika. Silnik może się przepalic jak zbyt długo będziesz dusić spust. Wydajne Lipo 7,4V będzie rozsądnym wyborem. 11,1V bym sobie odpuścił, warto wtedy jednak przygotować replike pod taki aku.
  12. Jeśli sam szkielet bez żadnych części w środku się nie domyka to jest to wada produkcyjna bądź uszkodzony szkielet. Gearbox EA to chińszczyzna. Body natomiast jest jak dla mnie pierwszej klasy.
  13. No to podkrec hopka na maksa i zobaczymy czy doleci celnie chociaż na 20m i czy w ogóle dasz radę to zmierzyć i dostrzec gdzie i jak kulka leci. Wciąż dyskusja jest kompletnie poza tematem.
×
×
  • Create New...