Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

wallop

Użytkownik
  • Content Count

    1219
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak, będzie o niebo lepsza.
  2. Ja tam zawsze wkładam ten sam set... tłok SHS niebieski bez wycięć (sporo rebrandów m.in Rocket, Specna) bądź Retro CNC i głowica POM Ultimate bądź czerwona SHS. Zależnie od budżetu klienta. Żadnych problemów. Nie odciążam, nie dociążam. Po prostu.
  3. Przy 11,1V jest duże ryzyko, że coś padnie. Specna ma kilka wersji gearbox'ów. Przy wersji Upgraded myślę, że można skusić się nawet na 11,1V jednak tak czy siak i tak istnieje ryzyko uszkodzenia. Mosfet to koszt 50zł, okablowanie muldental kosztuje około 5-6zł/metr. Zwiększy to żywotność styków co nawet przy lipo 7,4V ma znaczenie. Kable będą mieć mniejszą rezystancję więc wzrośnie rof i reakcja na spust. Na pewno warto wypodkładkować zębatki, zrobić korektę aoe itd. Ogólnie podstawy i jest to inwestycja około 200-300zł na początek aby replikę dopieścić.
  4. Usuń póki co Sorbo i zastąp zderzak zwykłą gumą. Sorbo bardzo często powoduje spadki fps.
  5. Kompletnie inna sprężyna. Element 155 daje ponad 560fps Modify 150 okolice 540-550fps sarmon, jaki masz zderzak tłoka? Ja pod lufy ~500mm wsadzam typ2 dla kulek 0,3-0,32g i typ1 dla kulek 0,36-0,4g (dobór kulek zależny od fps). Przy 500fps używałbym 0,4g i ładował cylinder typ1. Typ0 i typ0bu są zdecydowanie zbyt pojemne. Dość dziwny jest spadek 40fps pomiędzy 0,36, a 0,4g więc to nie kwestia kalibracji. Zauważ, że 0,28g i 0,36g mają dość zbliżony wynik, zmienia się to dopiero przy 0,4g+. Jakiej marki kulki?
  6. Ale jakie M130 i jakie M140?
  7. Zależy jak ciężki masz palec. Ogólnie prędzej padną Ci zebatki, tłok niż spali się elektronika. Silnik może się przepalic jak zbyt długo będziesz dusić spust. Wydajne Lipo 7,4V będzie rozsądnym wyborem. 11,1V bym sobie odpuścił, warto wtedy jednak przygotować replike pod taki aku.
  8. Jeśli sam szkielet bez żadnych części w środku się nie domyka to jest to wada produkcyjna bądź uszkodzony szkielet. Gearbox EA to chińszczyzna. Body natomiast jest jak dla mnie pierwszej klasy.
  9. No to podkrec hopka na maksa i zobaczymy czy doleci celnie chociaż na 20m i czy w ogóle dasz radę to zmierzyć i dostrzec gdzie i jak kulka leci. Wciąż dyskusja jest kompletnie poza tematem.
  10. Zależy jaka marka sprężyny. Dużo także zależy od dlugosci lufy, szczelności itd.
  11. Na przykład ma taki związek, że nie powinno się Ciebie słuchać w żadnej sprawie. No to się nie słuchaj :)
  12. Hmmm.... Nie rozumiem jaki to ma związek z replikami KWA i tym tematem. Jeśli ktoś ma problem z demontazem lufy zaklejonej klejem do gwintu to jest po prostu ułomny. Tak samo jak nie rozumienie tego, że nawet gdy lufa siedzi sztywno to podczas strzelania potrafi się ona wysuwac i przekręcac. Nie wspomnę już o tym, że gdy lufa wystaje jest narażone na jeszcze więcej czynników. Potem wielkie wąty o to, że powstaje spadek fps czy też to, że kulki skrecaja. I pyk reklamacja. Nawet nie dawno był jakiś post na temat usztywnienia lufy w komorze bo komuś się ona przekręcała.... No cóż... Klej roztapia się w temperaturze 60-80*C więc nie widzę żadnego problemu w tym, aby to połączenie usztywniać i bezinwazyjnie demontować. A to, że kulki leciały na 70-80m przy 440fps o czym mówił właściciel repliki to już pominę.
  13. Wersję A-B-H-V różnią się tylko wyglądem. W środku jest to samo. Seria Edge jest lepsza niż stara, ale nadal jest to dość kiepska replika. Evolution Airsoft jest lepszą bazą pod tuning. Edge natomiast jako baza jest mierna, ale ma nieco lepsze bebechy. Osobiście brałbym EA i tuningował.
  14. Nie kupuj aluminiowego tłoka. Raz, że wcale nie jest wytrzymały, wręcz, słabszy od plastikowych. Dwa, że jest ciężki. A trzy to, to że ładnie szlifuje prowadnice w szkielecie. Tłok i głowica tłoka powinny być jak najlzejsze. Kup tłok Specna Arms lub SHS niebieski bez żadnych wycięć. Jeśli chcesz coś lepszego to Madbull PX Piston bądź Retro Arms. Glowicę tłoka osobiście najbardziej polecam Ultimate POM płaską. Zestaw BU od SHS sobie odpuść. Dużo problemów z nim jest. Nie łapie szczelności. Wciszone głowice wcale nie wyciszają strzału, a powodować mogą problemy z korektą AOE czy uzyskaniem pożądanych fps.
  15. wallop

    Repliki

    E&L to bardzo kiepski wybór. Tak jak wyżej ICS albo G&G TR16
×
×
  • Create New...