szymo86 Posted June 26, 2018 Report Share Posted June 26, 2018 Witam Pacjent cm.032. Ogólnie w środku pozmieniane części na doszczelnione, zęby shs itd... Silnik cymy, z niebieską dupką. Mosfet DIY AB, Lipo 11.1, spring (nie pamiętam jaki), ale 500fps jest. Problem to cykl na semi - jeden cykl (jeden strzał), dwa strzały (naraz, dwa cykle), jeden, dwa.....i tak cyklicznie. Na lipo 7.4 zęby zatrzymują się w momencie takim, że przerywacz na zębatce (ten dzyndzel) blokuje przerywacz na gearboxie i nie można oddać strzału (przeskakuje kostka), trzeba przestrzelić na auto i chwile działa semi, aż znowu się zatnie. Co mogę zrobić, poprawić??? Quote Link to post Share on other sites
Dominn Posted June 28, 2018 Report Share Posted June 28, 2018 Nie masz przypalonego tego mośka? Jeśli ma aktywny hamulec, nie powinno być problemu z podwójnym strzałem. Quote Link to post Share on other sites
szymo86 Posted June 28, 2018 Author Report Share Posted June 28, 2018 12 godzin temu, Dominn napisał: Nie masz przypalonego tego mośka? Jeśli ma aktywny hamulec, nie powinno być problemu z podwójnym strzałem. Nie, niestety nie. Sprawdzałem na dwóch...a teraz zrobiłem nowego....i nadal ta sama sytuacja;( Quote Link to post Share on other sites
Dominn Posted June 28, 2018 Report Share Posted June 28, 2018 Próbowałeś bez mosfetu? Hmm.. spróbuj bez mosfetu, jeśli masz zapasowy silnik czy baterie, to też spróbuj w róznych konfiguracjach silnik - bateria - mosfet/bez mosfetu). Oglądałeś bebechy wewnątrz (kostke stykową, zębatki)? Quote Link to post Share on other sites
szymo86 Posted June 28, 2018 Author Report Share Posted June 28, 2018 próbowałem na 3 11.1 i dwóch 7.4 :P zmieniałem silnik. Bez mosfetu .... spróbuję:) Quote Link to post Share on other sites
szymo86 Posted June 28, 2018 Author Report Share Posted June 28, 2018 niestety bez mosfetu to samo Quote Link to post Share on other sites
Dominn Posted June 29, 2018 Report Share Posted June 29, 2018 Nie wiem jak w v.3, ale we v.2 przyjrzałbym się przerywaczowi, czy nie jest za mocno/słabo dokręcony, uszczerbiony, czy zębatka nie jest uszkodzona. Quote Link to post Share on other sites
Darekptr Posted July 3, 2018 Report Share Posted July 3, 2018 CM.032 to V7, nie V3. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.