reszta Posted July 11, 2018 Report Share Posted July 11, 2018 Cześć, dość długo zastanawiałem, czy to dobry dział, ale chyba najbardziej pasuje... do rzeczy. W mojej replice w stosunku do stanu "z fabryki" trochę się zmieniło, ponieważ miałem problemy z elektryką. Serwis wymienił kable, silnik i mosfet. Przy okazji została wymieniona gumka HU na zieloną G&G. Obecnie na lipo 11,1 M4 wyciąga około 430 fps i rof na poziomie 23. Od listopada 2017 usterka już się nie powtórzyła, natomiast od wiosny, gdy zrobiło się ciepło, "sprawność" repliki wzrosła, no i pojawiły się problemy z ogniem pojedynczym. W zasadzie teraz go nie ma. Replika wypluwa 2-3-4 kulki zamiast 1. Obwiniam zmiany w elektryce. W środku siedzi: - mosfet - PicoSSR3; - silnik - Up Parts BW-U-001. Zastanawiam się nad zmianą silnika, która mam nadzieję, rozwiąże przy okazji problem z semi. Na szybkostrzelności obecnie w ogóle mi nie zależy. Moje typy, kolejność losowa: - Guarder Infinite Torque-Up; - Cyma o zwiększonym momencie obrotowym (srebrny, obecnie dostępny u Krakmanów); - Tokyo Marui Hyper Torque 1000L; - G&G Orginal Motor 18000 rpm; - G&P M140 High Tourque. Zwracam się do Was z prośbą o podpowiedź w dwóch kwestiach: a. czy mój pomysł na rozwiązanie problemu ma sens? b. jeśli tak, to który silnik wybrać / jeśli nie, to co dalej? Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted July 12, 2018 Report Share Posted July 12, 2018 A. Nie B. G&P M140 Quote Link to post Share on other sites
reszta Posted July 12, 2018 Author Report Share Posted July 12, 2018 Dzięki za odpowiedź. Gdzie szukać przyczyny braku ognia pojedynczego? Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted July 12, 2018 Report Share Posted July 12, 2018 Kostka stykowa, przerywacz. Mówisz o pluciu 2-3-4 kulami - szukaj przyczyny w komorze, stawiam że coś jest nie tak z gumką. Powodów może być wiele. Quote Link to post Share on other sites
reszta Posted July 12, 2018 Author Report Share Posted July 12, 2018 Czyli dochodzimy do tematów, których chyba sam nie ogarnę - z obawy, że coś zepsuję. Ten silnik, który obecnie posiadam jest Tobie / komuś znany? Ciekaw jestem skąd wziął się w moim egzemplarzu. W polskich sklepach go nie widziałem. Znalazłem tylko w jednym czeskim. W przeliczeniu wart jest ok. 130 zł. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted July 13, 2018 Report Share Posted July 13, 2018 Nie wiem co to za silnik, po wyglądzie nie będę nic wnosić. Na pewno nie jest to żaden stock. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.